2.5

28 7 0
                                    

Justin'den
Hersey çok iyi gidiyordu April'a hazırladığım süpriz gece için hazırlıklar devam ediyordu bu gecenin hayatının en güzel gecesi olmasını istiyordum. Giymesi için aldığım elbiseyi odasına koyup evden çıktım
April'dan

Okuldan eve geldiğimde yatagımın üstünde bir elbise vardı ve elbisenin üstünde de bir not vardı. Notu elime aldım ve okuldum

Bebeğime;

Selam güzellik şimdi sen bu salak ne yapıyo diyebilirsin ama merak etme simdi bu elbiseyi giy ve aşağıda seni bekleyen arabaya bin 

Mükemmel Justin'in

Gülmemek için kendimi çok zor tuttum bu çocuk çok tatlı ya her neyse sonra bana aldığı elbiseye baktım ''Saka yapıyo olmalısın OHA Justin''. Herhalde kendi göz zevkini düşünüyordu çünkü bana aldığı elbiseyi şöyle tarif edebiliriz elbise yok. elbiseyi üstüme giydim ve olan şu. Elbise siyah bir elbise popomu anca kapatıyordu ve göğüslerimin yarısı açıktı. Bunu giymekten başka çarem yoktu çünkü Justin'in evinde kaldığım için çok elbisem yoktu. Makyajımı da yapıp aşağıya indim. Arabaya bindim ve bir restoranta geldik. İçeri girdiğimde kimse yoktu sonra masada oturan Justin'i gördüm. İçerinin romantik bir ortamı vardı ve anladığıma göre Justin burayı kapattırmıştı. yanına gittim ayağı kalktı ve sandalyemi çekti. ''Aldığım elbiseyi giymişsin'' ''Evet biliyorum  ama şuna bak eyilirken bile popomun açıldığını hissedebiliyorum ve bide normalde sen benim halka açık alanlarda böyle şeyler giymeme izin vermessin'' yerine oturdu ve bana piç smile attı ''Burayı neden kapattırdım sanıyorsun?'' ''Sapık biri olduğunu sana daha önceden söylemiş miydim?'' ''Evet tonlarca kez'' gecenin ilerleyen zamanlarında yemeğimizi yedik ve bolca konuştuk. gecenin sonlarına doğru Justin elimi tuttu ve beni dışarıya doğru çekiştirdi dağlık bir alandaydık ve yanımızda bir şelale vardı. ''Heralde suya girmiycez demi?'' Yaz ayında olmamıza rağmen su soğuktu ve Justin hemen üstünü kilotu kalıcak şekilde çıkardı ve beni tutup suya soktu. 

''Girmek istemiyorum demiştim Aman Tanrım Justin çok soğuk'' yanıma yaklaşıp beni güçl kollarının arasına aldı ''Benim kollarımın arasında üşümezsin'' ''Teşekkürler Justin'' ''NE için?'' ''Yaptığın her şey için sana bunu nasıl geri ödeyebilirim bilmiyorum'' ''Ben biliyorum April bana benim kız arkadaşım olma onurunu verir misin?'' ''Çok salaksın biliyor musun?'' ''Yani bu hayır demek öyle mi?'' ''Hayır seni şapşal tabiki olurum'' Suyun içinde ıslanmış vicudu ile bana daha da yaklaştı ve ay ışığında gözlerime baktı ''Seni sonsuza kadar seveceğim April'' ''Bende Justin bende seni sonsuza kadar seveceğim''. Kafamı elleri ile kaldırıp beni öperken sonsuzluğa ulaştığım dudaklarını benimkiler ile buluşturdu. 

Evet arkadaşlar mutlu bir şeyler oluyor sonunda ve size kötü bir haber olarak şunu söylemek istiyorum yorumlar ve votelar hatta okunma sayısı düştüğü için hikayeyi 30'da bitirmek istiyorum okuduğunuz için teşekkürler

Stalker // JBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin