1.2

49 7 2
                                    

2 yıl sonra...
Justin'den
Olmamıştı hatırlamamıştı beni, iki sene önce burdan New York'a taşındılar. Bu gün bende New York'a gidiyorum. Babam iki ay önce bana bunu söylemişti o söylediğinde kalbime giren ağrıyı anlatamam bu onu tekrar görebileceğim anlamına geliyordu.

Otelime yerleştikten sonra kafamı dağıtmak için bir bara gitmeye karar verdim. yolda yürürken her gördüğüm çift canımı daha çok yakıyordu. O gittikten sonra çok dağılmıştım son birkaç aydır eski halime dönmüştüm ama hala ortalıkta bir ruh gibi dolaşıyordum artık okulda da kızlarla konuşmuyordum veya yatmıyordum çünkü sadece onu istiyorum. 

Bara girdiğimde etrafta dans eden insanlar vardı ama ben dans etmek için deil içmek için gelmiştim. Oturdum ve en ağır olan içkiyi sipariş verdim. Derin bir nefes alıp tam içmeye başladığımda onu gördüm dans pistinde dans ediyordu ona dalmış bakarken kalbimin atış hızını kontrol edemiyorum veya kalbim direk atmaya son vermişti. Ardından yüzüm bir anda gerildi, karnıma bir ağrı girdi, kontrolümü kaybetmeye başladığımı hissedebiliyorum.
Yanındaki piç kimse onu öpüyor hemde büyük bir tutkuyla sonra ayrıldılar ve dans etmeye devam ettiler April tuvalete gitmeye karar verdiğini duydum bende onu arkasından takip ettim ve o muhteşem adını söyledim:
Justin: Aprilllll!!!!!!
April'dan
Bu ses çok tanıdıktı rakamı döndüm ve ve o kanlı canlı bir şekilde karşımda duruyor hemde ben onu daha yeni unutmaya baslamışken. Iki yıl önce buraya taşınmıştık. Kazadan sonraki bir yıl bana çok zor geldi çünkü onu unutmuş gibi yapmak zorunda kaldım. Herşey ben hastanedeyken başladı. Ben yoğun bakımdayken yani biri geldi o Justin'di. Dışarıdan gelen sesleri duyabiliyordum ama ne hareket edebiliyordum ne de konuşabiliyordum çünkü komadaydım. Yanıma yaklaştı ve beni öptü sonra ise konuşmaya başladı her şeyi anlattı onun Stalker olduğunu bile öğrendim ama uyanınca onu bunu bana söylemediği için suçlamayacaktım ama sonradan söyledikleri kalbime bir hançer gibi saplandı. Benim kaçırılmamın sebebinin o olduğunu söyledi ve bana annesini anlattı her ne kadar benim bunları duymadığımı düşünsede ben duydum ve ikimizin iyiliği için ondan uzak durma kararı aldım bunuda onu hatırlamamış hatırlamamış unutmuş gibi yaparak yapacaktım. Ama tahmin ettiğimden daha zor oldu onun benim için çektiği acıları düşünüp beni sevdiğini düşünüp ona sarılmadan veya öpmeden durmak çok zordu bende ailem ile New York'a taşınmaya karar verdim böylelikle onu unutabilecektim. Burda yeni bir okulum ve yeni bir sevgilim var.
Karşımda duruyordu gözümden akan göz yaşlarını umursamayıp yürüdüm onun yanından geçip gittim o da hiçbir tepki vermedi aynı bir ruh gibiydi bedenine kavuşmak isteyen bir ruh gibiydi. Işte o ruhu ben ise onun bedeniydim birbirimizi için var olmuştuk ve kaderin bizi birleştirmesini bekliyordu çaresizce....

Stalker // JBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin