April'den
Justin demin ne demişti, beynimin uyuştuğunu hissedebiliyordum sonra ise karnıma gelen ani ağrı ile tiz bir çığlık attım sesim odada yankılanırken Justin'in bana doğru koştuğunu gördüm beni bıçaklayan adam ise kaçıyordu. Gözlerimi açık tutmaya çalışıyorum ama olmuyor. Justin dizlerinin üzerine oturdu ve beni tuttu şu an çok mutluyum çünkü ölsem bile onun kucağında, onun kollarında, onun kokusuyla ölücem.
Justin'den
Olmuştu yine olmuştu April'da annem dibi daha ona kavuşamamışken gidiyor. Odada çığlı yayıldığında yüzümü ona çevirdim arkasındaki piç onu bıçaklamıştı. Koşarak April'in yanına gittim ve yere oturup onu tuttum gözlerini açık tutmakta zorlanıyordu adama baktım gitmişti tekrar April'a baktığımda gözlerini kapamıştı. Hayır olamaz onuda kaybedemem titreyen ellerimle onu kucağıma aldım. Arabaya geldiğimizde ise onu arka koltuğa yatırdım
-2 saat sonra-
April'in hala ameliyatta olması beni endileşendiriyor. Ben onsuz ne yaparım, beni hayata bağlayan o ve onun çocukça hareketleriydi. 1 yıl önce onu okulda görüp aşık olduğum gün hala aklımda. April'ı ilk defa kantinde görmüştüm o çocukça hareketleri ile beni büyülemişti. Bunları düşünürken gözümden gelen damlaları elimin tersi ile sildim güçlü olmam gerekiyordu. Onun için bunu yapacaktım.
Birkaç dakika sonra April'in anne ve babası geldi onları be April'ın telefonundan aramıştım annesine baktığımda mahvolmuş gözlerinin altı ağlamaktan kızarmıştı, babası ise dimdik duruyordu ama hereketlerinden onunda çok üzülmüş olduğunu anladım.
-1 hafta sonra-
Ameliyat başarılı geçmişti. April'ı bir odaya aldılar ve hala uyuyor ona her baktığımda gözlerimden gelen yaşlara ve içim de olan suçluluk duygusuna dayanamıyorum. Birkaç gündür içimdeki suçluluk duygusu artmıştı. Bunu ona ben yapmıştım ondan uzak durmayıp boktan işlerime onu da bulaştırmıştım.
Odasına girdim bir melek gibi yatakta uzanıyordu. Yanındaki sandalyeye oturdum ve mesajlaşmalarımızı düşündüm. Onu çok seviyordum sorunda buydu ona baya baya aşıktım.
Ben ağlamaya devam ederken April gözlerimi açtı ve bana baktı
April: Sende kimsin annem ve babam nerede?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker // JB
Fanfiction"Bu gün öptüğün çocuğu doveceğim!" "Ya sende kimsin? Beni nereden tanıyorsun? Ayrıca her kimsen benim hayatımdan sana ne? "Sakın ol güzelim emin ol ki seni senden daha iyi tanıyan biriyim"