VII

3.9K 287 24
                                    


⚜  Мангасуудын ахлах сургууль ⚜

Сохён: миний чадвар хэвээрээ байна ЗАЗА КЁНСҮҮ БОЛЬ!!!

Кёнсүү: за сайн байцгаана уу Кёнсүү байна баярлала баяртай

Би: хаха хөөрхөн юм бээ дандаа л бүтэлгүйтэх юм

Кёнсүүгын талаас

Сандарч бас ичсэндээ хэлэх юмаа хэлэхгүй баярлалаа баяртай гээд тайзнаас буулаа. Хмм би чинь уул нь GENTLEMAN болохоос биш ийм бүтэлгүй амьтан биш шдээ одоо насны онигоо болсоон хммм.

Кёнсүүгын араас өөр олон сурагчид бүсийн тэмцээний талаар асуулт бас мэдээллүүдийг ярьж хамгийн сүүлд нь Дара багшийн үгээр хурал өндөрлөлөө.

Ойн бүсийн тэмцээн маргаашнаас эхэлнэ. Гэтэл би чадварууддаа ч ашиглаж сураагүй байдаг хэцүүхэн ч юм болхон дээ.

Тэмцээний дүрэм маш энгийн

Багаараа хамтдаа ажиллацгааж хамгийн түрүүн 5 даалгаварыг биелүүлж чадсан баг түрүүлнэ. Хааш хаашаа 100Км орчин хэмжээтэй өтгөн ширэнгэн ойд байрлах ба даалгавараа биелүүлэх явцдаа бие биедээ хүчээ ашиглахыг зөвшөөрдөг.

Харин хориглох зүйл гэвэл алга болгох, хүчийг нэмэгдүүлдэг тусгай бэлдмэл хандмалуудыг ашиглаж болохгүй. Багаа сольж болохгүй бас мэдээж булхайцаж болохгүй.

Би шинэ учраас давуу эрхтэй тэр нь юу вээ гэвэл чадвараа ашиглаж суртал бусад сурагчид надад чадвараа  ашиглахыг хориглосон.

Нийт багууд хувцас бас ойр зуурын майхан идэх уух зүйлсээ аваад явцгаалаа.

Тэмцээн болох ой миний бодсоноос тэс өөр. Их дулаахан энд тэндээ намагтай ширэнгэн ой байлаа. Ойд мэдээж зэрлэг амьтад шавьж ургамлууд байгаа энэ бүхнээс тэр тусмаа хортой могой хилэнцид хорхой хортой аалз болон зэрлэг гахай сармагчингуудаас өөрийгөө хамгаалах ч том шалгуур болж байлаа.

Манай багын ахлагч : Крис

Гишүүд: Байгалийн хүч Кёнсүү
Шилжигч: Каи
Салхи: Сэүн
Ганц эвэрт: Лэе
Удирдагч: Лухан
Гал: Минхёг
Ус: Жонгуг
мөс: Лио
Гоо үзэсгэлэн: Юна
Гал: Юри
Ховсдогч:Сүүёон
Ганц эвэрт: Тиффани
Хувирагч: Жессика
галт шувуу буюу мангас Чанёол

хамгийн сүүлд нь хамгаалагч :D Би надаа бас нэг нууц хүч байгаа гэсэн тэрнийгээ мэдэхгүйээ

Ингээд 16 хүний бүрэлдэхүүнтэй баг ойд ирлээ. Баг баг ойн гол цөм хэсэгт нуусан даалгаваруудыг  олохыг тулд ойн 10өөр талаас эхлэдэг ёстой.

⚜MONSTER HIGH⚜Where stories live. Discover now