Prolog

312 20 3
                                    

Szanowna Pani Złotnik

Pragniemy poinformować Panią, że została Pani przyjęta do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Canidae, znajdującej się w Bieszczadach. Rok szkolny rozpoczyna się pierwszego września. Do tej pory powinna Pani zaopatrzyć się w szkolny mundurek (czarna sukienka) oraz w różdżkę. Może Pani zabrać również magiczne stworzenie, które nie widnieje w Spisie Stworzeń Zakazanych do Przetrzymywania w Środowisku Szkolnym. Po inicjacji oraz przydziale do Domu zostanie wręczona Pani peleryna w określonym kolorze oraz lista potrzebnych rzeczy, zgodnie z charakterem danego Domu.

Oczekujemy Pani sowy z wyrażeniem chęci nauki w naszej Szkole nie później niż do trzydziestego pierwszego lipca. Przesyłamy również bilet uprawniający do przejazdu pociągiem Warszawa-Lutowiska, który należy wsunąć do czytnika kart przy bramce numer osiem.

Z poważaniem,
Amelia Górna
Dyrektor Szkoły Magii i Czarodziejstwa Canidae

Od tego listu zaczęła się moja przygoda.
Jestem Emilia Złotnik i uczę się w Szkole Magii i Czarodziejstwa Canidae.

***

Jestem Wiktoria Pawłowska i uczę się w Szkole Magii i Czarodziejstwa Canidae.

***

Jestem Julian Wójcik i uczę się w Szkole Magii i Czarodziejstwa Canidae.

Polska Szkoła Magii i Czarodziejstwa Canidae Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz