prolog

1.2K 22 1
                                    

           Aceasta e prima mea incercare de ami depune pe foaie gindurile, asa ca va rog sa nu ma criticati foarte aspru. Dar astept parerile voastre si comentariile in privintza acestei povestiri,  de mai mult timp in joaca prin ginduri acesta poveste doar acuma am prins curajul de a o imparti cu ceilanti.

--------------------------------------------------------------------------------------

.....................Prolog...........................

     Dupa toate incercarile prin care a trecut familia noastra , si la care am tinut piep care mai greu care mia usor.Iarasi o problema bate la usa, dar de data aceasta e prea mare ,dar  poate fi rezolvata fara sa sufere nimeni, cel putin fizic. Aron cind a aflat de vilcolaci si de prietenia noastra mai strinsa, a crezut ca sunt o amenintare impreuna cu noi , asa deci dupa mai multe discutii in contradictoriu cu cei din familie am decis pina la sfirsit sa ne mutam locul de trai. desigur o sa-mi fie dor de Charli -tatal meu- si de Jacob -bunul si iubitul meu prieten- si imi pare rau pentru el, dar sper sa ne poate intelege si sa ne ierte intr-un final. Si daca intr-un final va mai trbui sa dau ochii cu el, miar fi enorm de rusine sal privesc in ochii lui aproape negri..........sper ca va intelege si ne va ierta..................

zori de zi(continuare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum