1-inca putin.....

734 14 5
                                    

         ..........peste 7 ani..................Renesme POv.............

      Simt cum soarele ma mingie pe fata cu razele sale,si parca simt ca-mi sopteste "trezestete" , cum stau asa cu ochii inchisi imi inchipui o pereche de ochi cafenii ca ciocolata ce-mi transmit iubire.Ochii acestia, ce nu as da ca sa-i pot vedea cel putin odata in viata, dar din pacate sunt doar in imaginatia mea.Sa ma gindesc la alt ceva, ce zi e azi.........azi e 30 august.......

- Inca 2 zile!!!!!!!!! Iuhuuuuu!!!!!!! 2 zile!!! strig eu intuziasmata,sar din pat si fug in sifonier.....Matusa Alisss si cu mine am tranformat o camera in garderoba mea. Am marele noroc ca nu am mostenit de la mama nepasarea pentru moda.  Matusa Aliss, mai sunt 2 zile si nu am imbracamintea potrivita! in timp ce am strigat matusa deja ma privea amuzata  la intrarea de la mine din camera.

-Da Nesy azi mergem la shoping!!spune ea la fel de fericita ca mine.

-Nesy? matusa ,ce mama nu-i acasa?ii spun eu zimbind.

-Da a plecat sa faca o gustarica,ca altfel iarasi m-ar bate la cap citeva ore ,ca pe tine te cheama Renesme si nu Nesy,(mdea lu mama nu-i place cind cineva imi spune Nesy,de aceea cei din familie imi spun asa doar cind mama nu-i prin preajma, si doar numai cei din familie).Cautind prin rindurile de haine am mai simtit o prezenta.

-Nahuel,ce zimbesti? nu ai mai avut ocazia sa ma vezi in boxeri si maiou?ii spun stind cu spatele la el si concentrindu-ma la haine(de unde stiu ca zimbeste?il stiu pe el foarte bine).

-De unde stii ca zimbesc, doar nu ti-a crescut un ochi la cefa peste noapte?Si cind o sa mai am posibilitatea sa te mai privesc fara ca nebunul de taicatau sa ma ameninte cu moarte prin toate metodele posibile, doar pentru ca imi vine cite un gind prin cap?

-Perversule!spun si arunct cu ce aveam in mina in el.  sa te auda acuma tata serios ca-si indeplines amenintarile.Dar daca serios,tata nu are nici un drept sa te ameninteze, eu deja sunt matura am 17 ani ,pot singura sa-mi amenint prietenii. spun asta un pic bosumflata.

-Esti mai dusa cu pluta ca el ,asta ti-o spun serios.

-Da chiar?ce ti-am facut eu tie de ma crezi dusa cu puta?il intreb ridicind dintr-o sprinceana.

-Bine ,mie nu mi-ai facut nimic ,dar cine ia ars casa lui Nik, vampirul ce lam intilnit in Anglia ,doar ca tia numit copil mic si rasfatat....

-Asta a meritato...

-Cine a aruncat un vampir de la etaj intre timp ce pe altul il baga cu capul in toaleta?

-Bine, gata mai convins , poate putin intrec norma cite odata. Se auzeau hohote de ris de la primul etaj.Acesta era unchiul Em, doar el poate sa se rida in asa fel inchit sa ai impresia ca e un cutremur.

-Aha Nesy, deci aceasta erai tu,cea care la aruncat pe Gustav de la etaju 9.Si el spunea ca el s-a impedicat.Se auzea unchiul de jos vorbind.

-Dar el singur a ceruto,are noroc ca nu era tata sau tu unchiule ca atunci nu numai ca se alegea cu niste mici zgirieturi, poate ca si deja ardea pe rug.spunind asta m-am inbracat in colanti negri si o tunica mai lunga gri, mam incaltat in balerinii mei tot gri si am coborit la parter urmata de Nahuel.

    Nahuel. El locuete cu noi si el e ca mine un semivampir , si este singurul semivampir pe care il stiu ca exista. tata zice ca el ne-a ajutat cind eram mica si de atunci locueste cu noi.El e mai inalt ca mine cu vreo 10cm ,nu mult ,are ochi albastri ca cerul senin, pielea un pic bronzata, parul castaniu si e facut bine, intrun cuvint e frumos. Chiar uneori ma gindesc de ce nu pot sa ma indragostesc in el?Dar inima mea ,am inpresia ca nu mai e  in piept la mine ci e undeva departe sau il asteapta pe cineva doar ca nu stiu pe cine.

zori de zi(continuare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum