5-dupa fapta si rasplata

357 8 2
                                    

   -Dupa fapta si rasplata.....urasc cum suna cuvintele acetea impreuna!spun eu cu o voce iritata nustiu a cita oara in acesta ora.

-Mi-ai repetat-o de sute de ori,imi raspunde Nahuel lenes.Acuma eram in camera mea ,el era culcat pe spinare pe patul meu si capul sau se spinzira in jos de pe pat incit sa ma poata vedea pe mine(desi stiu ca ma vede cu invers)Eu sunt culcata pe covorasul meu alb din mijlocul camerii butonez telefonul meu si ma tot descarc de nervi pe Nahuel.

-Ai vrut distractie acuna,asa trebuie sa stai in casa,mai precis in camera la tine....

-Te rog nu-mi aminti si tu....tata deja nu a fost drept cu mine ,cum sa nu es din camera timp de 2 saptamini ,numai la soala si inapoi....

-Si nu uita ca la scoala o sa fie cu numai ochii pe tine....

-Taci...te roooog.....iaca asa a trecut simbata si acuma e duminica seara,afara ploua frumos si eu nu am treptul sa es din casa....Firar sa fie!!! o sa inebunesc daca o sa mai stau inchisa in casa 2 saptamini si asta tot pentru ca unchiul nu a putut sa-si tina gindurile la el,si tata ma auzit injurind...Eu care am parinti adolescenti vesnic....ei trebuie sa ma inteleaga,dar ei nu,adica tata.Mai bine Carlile imi da ordine el cel putin nu le citeste gindurile tuturor si nu o face pe desteptul sa numi dee voie sa cumunic cu cineva.....

   Se auzea un zgomot in camera la mine.Am tras plapuma pe cap si am incercat sa ignor zgomotul enervant.

-Totusi o sa trebuiasca sa te trezesti azi,daca nu ai uitat trebuie sa mergem la scoala. Se auzi vocea mamei.

-Mda stiu scoala, scoala.Spun cu jumate de glas de sub plapuma,apoi ma mai gindesc oleaca arunc plapuma de pe mine ,o privesc pe mama cu ochii pe jumate dechisi si zic obosita.

-Mama stii ca ar fi mult mai interesant daca tata nu mar pazi la fiecare pas?Nu inteleg cum il mai suporti.

-Tatal tau e la fel ca Emett si Jasper ,doar ca se teme sa nu te piarda.....si mai este si problema ca aude in gindurile colegilor tai ce ar vrea sa faca cu tine.....imi spuse mama zimbind,cu ea ma inpac de minune, ea e cea mai mica (fara mine)la ani din familia noastra,si uneori ma intege cel mai bine.

-nu chiar cred......murmur eu in timp ce ma duceam sa ma imbrac.

-Aliss a zis ca azi va fi un pic mai cald,dar totusi nu va fi soare.am auzit vocea mamei din spatele meu,cu matusa Aliss aveam un mare avantaj in fata timpului.Mi-am luat repede o pereche de colanti de culoarea pielii o rochie de un albastru pal,jacheta de piele neagra si bocanii tot negri.

    Cind am esit din sifonier mama nu mai era la mine in camera.Eu am esit de la mine si am intrat la Nahuel in camera.Era inca in pat,cu mine e o problema sa ma trezesti din somn dar cu el e si mai mare.Ma duc incet la el sii soptesc in ureche:

-Nahuel trezestete,trezestete...

-Inca 5 minute,spunind asta ma inpinge cu mina la o parte.Bine asta ma enervat.Am esit din camera si peste 7-8 secunde eram inapoi cu o galeata plina cu apa cu gheata.

-Nahuel daca nu te trezesti o so patesti...

-Dami pace-e-eeeeeeee.....si a sarit de pe pat caci apa din caldate ara acuma pe el.Ma privi cu o privire ucigatoare,eu doar eam zimbit inocent cu zimbetul"eu nu am facut nimic".

-Eu te-am prevenit,am spus in timp ce eseam din camera de la el.Uite asa mi-am ridicat si dispozitia.

    Jos in sufrageire tata si unchii Em si Jasper discutau in contradictoriu.Tata si unchiul Jasper erau mai seriosi dar Em era ca de obicei cu zimbetul pe fata.Ce sa zic specific lui.Nu iam luat in serios am mers prin sufragerie si m-am dus in bucatarie acolo era bunica care scotea din cuptor lazania.Mmmm ce de tare iubesc lazania.Ma duc linga ea si o sarut pe obraz

zori de zi(continuare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum