3-noi prieteni

392 7 2
                                    

-Tata te rog, spun si fac ochi de catelus , te rog te rog te rog....

-Nu,daca am zis nul, inseamna nu..

-Dar tata....

-Nu! deja a strigat la mine, eu furioasa m-am intors pe calcie si m-am dus la mine in camera.Mocneam de ciuda, daca sa fost orcine alt cineva avea sa-i arat cinei bosu,dar asa e tata.

   M-am trintit in pat si ma uitam in pod, De ce nu sunt o adolescenta normala? de ce nu pot sa ma indragostesc de nimeni?de ce nu pot sa plec la petreceri? de ce tata nu ma intelege?daja mintea nu mai functiona normal.

-Off!!!De ce tata nu poate sa inteleaga!!! am strigat si am sarit de pe pat cind usa de la camera mea se deschise.Nahuel se rezema de tocul usii parul sau castaniu lucea in razele de soare ce se revarsau la mine in camera,ochii albastri ii straluceau si avea un zimbat pe buze prostesc.

-Miroase a cablu ars,imi spuse zimbind.

-Da mai dete Nahuel la naiba , nu am dispozitie de glumele tale prostesti!

-Hey ,ce cineva tea calcat pe coada,deja rinjea la mine caci nu a avut sansa pina acuma sa ma vada asa de enervata.

-Nahuel mai lasama !am strigat la el deja cu lacrimi in ochi.

-Renesme , te rog nu te supara, nu am vrut sa te supar pur si  simplu tu si tatal tau sunteti asa de asemanatori ,ca nici unul nu vrea sa se lese mai  prejos unul de altul.Sunteti comici cind va certati.Emet nu mai putea de ris la bucatarie.

-Chiar unchiul Emet , esti o scumpete Nahuel , ii spun si sar il pup pe obraz.Chiar ca te iubesc Nahuel cite odata,ii spun apoi fug pe linga el. In timp ce fugeam la primult etaj am inceput a striga.

-Tata!!! am o idee si toti o sa fie impacati.Tata stiu ca ma auzi!

-Da te ascult, ce tia mai venit in mintea ta geniala.si spunind asta deja era in spatele meu.

-tata asculta-ma tu cu jasper plecati la vinatoare, pe Nahuel l-ai scos din lista,dar unchiul Em e liber da?

-Nu inteleg....nu Renesme ,tu cu Emet puteti sa faceti dublu probleme cit ai face tu singura.

-Atunci permite-mi sa plec singura la petrecere, te rog, vreau sa-mi fac prieteni noi si ce pot sa-mi faca mie niste oameni?

-Eu ma tem ce ai putea sa le faci tu lor.Mdea ,au ales bun moment ca fetele sa plece in Italia la Aron.

-mdea ,mdea tata,ce imi permiti plizzz.....

-Hai Edwart ,eu o sa plec cu micuta si la petrecerea ceea a oamenilor si o sa fiu cu ea permanent.Ii spuse unchiu lu tata.

-Bine ma-ti convins ....si vezi Emet daca se intimple ceva cu ea sau cu cineva de pe acolo o sa-ti para rau.

     Eram cu unchiul Em in Djepul lui rosu ne indreptem catre petrecerea lui Aneta ea este colega mea de banca la unele obiecte,caci intro zi mam enervat pe Nahuel si m-am aserat cu ea in banca si de atunci is cu ea in banca si m-am impreetenit cit de cit, ea e tot populara in scoala cit de cit.Si acuma ma invitat la ziua ei de nastere ,face o petrecere si ma rugat frumos sa vin si eu i-am promis ca voi veni,deci ma duc.De aceea tata numi permitea zicea ca eu singura intr-o casa plina cu oameni si mai ales cu baieti, bla bla bla tatii acestia.....Acum eram imbracata in pantaloni negri strinsi pe corp intr-o maica alba cu umerii goi si aveam la mine o geaca ca un bolero tot neagra din piele.Unchiul Em era imbracat in pataloni rupti si la fel intr-un maiou alb si cu o camasa deschisa la toti nasturii.Isi intoarse capul inspre mine si rinji.

zori de zi(continuare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum