אני מתעוררת לעוד בוקר לבד במיטה, נשאבת על הצד ומסתכלת על הצד הריק במיטה.
בן כנראה הלך לעבודה שלו, אני ממש לא אוהבת את העבודה שלו הוא מסכן שם את חייו והכל בשביל מה? בשביל סיפוק? אני לא חושבת שאני יעמוד בזה אם הפעם הוא באמת ימות.
הזזתי את השמיכה מגופי וקמתי לבושה בבגדיו של בן נעלתי את נעלי הבית וירדתי במורד המדרגות ניגשתי אל המטבח הוצאתי ביצים וחיפשתי את המחבת, פתחתי את כל המגירות במטבח החדש ולא מצאתי, פתאום הרגשתי את ידיו של בן עוטפות אותי מאחור והוא לוחש לי ״במגירה השמאלית למטה״ התכופפתי ולקחתי את המחבת.
״ מה אתה עושה כאן? חשבתי שהלכת לעבודה״ אני שואלת את בן, ״סתם רציתי להפתיע אותך ולצאת איתך אולי לארוחת בוקר? מה את אומרת חברה שלי״ בן אומר ושואל בו זמנית.
״אני בעד״ אני אומרת.
בן מחייך חיוך גדול ורץ במעלה המדרגות להתארגן, אני בדיוק כמוהו עולה ומתארגנת, הוצאתי חולצה בצבע ירוק זית ומכנס ארוך שחור, למרות הכל אני עדיין לא מרגישה בטוחה בעצמי, אני מפחדת שברגע שאני יחשוף קצת עור אנשים יצחקו עליי, כמו ב.....תיכון.
•פלאשבק•
קמתי בשעה חמש וחצי, רוצה להתארגן ולעוף לפני שאמא שלי תבוא ותחטוף עליי כריזה, שמתי חולצת בית ספר שחורה , יש לי רק 2 חולצות וכל פעם אני צריכה לכבס אותם כדי שהחולצות ישארו נקיות, נגשתי אל הארון, אם אפשר לקרוא לדבר הישן הזה ארון, וחיפשתי את הטייץ השחור הקבוע שלי, לא ראיתי אותו הפכתי את כל הארון במטרה למצוא כל מכנס אפשרי, ומצאתי רק אחד, זה היה שורט לא קצר מידי אבל הוא היה ישן, וטיפה מלוכלך אך לא היה לי זמן לכבס/ לחפש טייץ, באתי לצאת מהחדר ולהתגנב לחדר של אחותי, אך שמעתי מוזיקה מהחדר שלה, מהטלפון החדש שלה.
נסוגתי אחורה ובלת ברירה לבשתי את המכנסיים הקצרים, יצאתי מהבית והגעתי אל הבית ספר לאחר חצי שעה הליכה, נכנסתי לבית ספר והשפלתי מבט, הילדים החלו לצחוק עליי ולקרוא בשמות, הם העליבו את רגליי המלאות, וצחקו עליי בלי סוף, אך לא יכלתי לברוח.
אין לי לאן.
•סוף פלאשבק•ומאז לא העזתי לשים שורטים, היה חם בחוץ מאוד אך אני מוכנה לסבול את החום הזה.
ירדתי במדרגות וראיתי את בן מחכה לי על הספה.
סימנתי לו עם ראשי שאני מוכנה , הוא הבין את הרמז וקם, בן לקח את המפתחות לרכב ויצאנו מפתח הבית.
לאחר נסיעה של כמה דקות בודדות בהם אני ובן צועקים שירים ומזייפים.
לאחר נסיעה כיפית הגענו למסעדה, נגשנו לפתח המסעדה וחיכינו שיבוא המארח, המארח הגיע והוביל אותנו למקום ישיבתנו, בן הידק את לסתו כאשר ראה שהמארח בחן את גופי מאחור.
הרגעתי את בן, וחיכינו למלצרית, כאשר המלצרית ניגשה אלינו הזמנו את ארוחת הבוקר ולאחר שהיא הלכה, אני ובן דיברנו על הכל.כשהגענו הביתה בן ואני עלינו למיטה, דיברנו על דברים רבים ואז פתאום משום מקום, הוא הציע שנלך ללונה פארק?
אני עם הילדותיות הגדולה שלי קפצתי על המיטה באושר והסכמתי.
אני ובן הלכנו לחדר כושר ושם בזבזנו את כל היום, עד שהגיע הערב התקלחנו ועלינו לישון.
״לילה טוב אהובי״
״לילה טוב אהובתי״
איחלנו אחד לשני ומיד לאחר מכן הרגשתי את ידיו של בן על גופי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מחחררר הפרקקק האחרוןןןן יוואוווו, אני יודעת שהסיפור קצר, אבלל ככה זה היה מתוכנן, מקווה שאהבתם את הפרק❤Y.M
YOU ARE READING
ALONE
General Fictionהבטתי בו, על פניו היפות והמשורטטות, על עיניו היפות והנוצצות, ועל שפתיו הבולטות המגרות והמעוצבות. לא יכלתי לעצור את זה. זה קרה בשנייה. הוא הניף את ידו וסטר ללחיי, הרגשתי את לחיי מתחילה להאדים ולהתחמם. עכשיו, עיניו כבר לא היו יפות ונוצצות, הן היו בצ...