-İki hafta sonra-
jackiew852: Engeli kaldırmışsın. (Mesajlarının gittiğini görünce anladı.)
hyejin12: Ne olmuş kaldırdıysam?
jackiew852: Seni gördüm Hye Jin.
hyejin12: Nasıl göründüğümü bile bilmiyorsun. Nasıl göreceksin? Hem benimle konuşmana kızmıyor muydu sevgilin? Niye mesaj atıyorsun?
jackiew852: Seni gördüm. Yanında sarışın bir kızla kafeden çıkmıştın. Kolunun altına kitaplarını sıkıştırmış, acele acele yürüyordun.
hyejin12: Bu da ne demek böyle? Beni görsen de tanıman mümkün değil.
jackiew852: Onun kız kardeşisin. Üvey kız kardeş...
hyejin12: O mu söyledi?
jackiew852: Onun telefonunda resmini gördüm. Daha doğrusu ailecek çekildiğiniz resminiz vardı. Tek mutsuz sen gibiydin. Bu yüzden dikkatimi çekmiştin ve bende Cho Hee'ye sordum kim olduğunu. İsmini söyleyince tanıdım. Sonra da seni gördüm.
Neden sakladın?
hyejin12: Çünkü onunla aram iyi değil. Tek kelime bile konuşmuyoruz. Onunla alakan olduğunu öğrenince sesimi çıkaramadım. Eğer seninle konuştuğumu öğrense ortalığı birbirine katardı. Çünkü bütün gün annesine seni anlatıyordu. İlk mesaj attığımda senin o kişi olduğunu bilmiyordum. Bir gün denk geldi ve onun odasına girdim. Resminiz vardı. Bir de sen ismini söyleyince anladım.
jackiew852: Ona konuştuğumuzu söylemedim.
hyejin12: Teşekkür ederim. Dediğin gibi artık konuşmamamız daha sağlıklı olacak sanırım.
jackiew852: An Cho Hee ile ayrıldım. Bu sefer kesinlikle bitti ve sana yaptığım kabalık için kendimi üzgün hissediyorum.
hyejin12: Şuan yeni biriyle konuşuyor. O sensin sanmıştım. Tanrım...
jackiew852: Ondan da bu beklenirdi. Boş ver. Affettin mi beni?
hyejin12: Eh biraz kırıldığımı göz ardı edemem.
jackiew852: Şu mükemmel suratımı asmamı mı istiyorsun? Affetsen bu seferlik? Bir şeyler ısmarlayabilirim. Ne dersin?
hyejin12: Resimdeki egon mu yoksa sen misin? Çıkaramadım.
jackiew852: Ah, bebeğim. Eridiğini biliyorum. Egomun arkasına saklanamazsın.
hyejin12: Bir daha engel yemeden önce sussan iyi edersin.
jackiew852: Tamam tamam,sustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WeChat -Jackson Wang | Texting
Short Story#jacksonwang sıralamasında 2 Yatağımda uzanmış, sıkıntıdan patlamak üzere olduğum dakikalarda, WeChat uygulamasında soluğu aldım ve telefonumu rastgele sallayıp, yakınlarımda olan kişilerin isimlerinin, dizilişini izledim. Kiminle konuşsam diye göz...