+mygAku keluar dari perut kereta dengan keadaan lemah. Harini hari yang sangat memenatkan. Namjoon... aku tak percaya aku buat benda tuh dengan dia.
Aku melangkah masuk kedalam rumah.
"Hoi budak.. aku dah balik.." Kataku. Tetapi tiada sambutan, mana si budak jeman ni?
Aku memasuki bilikku lalu terlihat sekujur tubuh sedang tidur diatas katilku.
C-cantik nya dia... pfft apa aku cakap ni?
Aku menghampiri Jimin yang sedang tidur. Dia tak pakai seluar ke?
Omo.. sexy nya dia... gebu nya peha dia.
Aku duduk diatas katil. Mataku melekat dipeha Jimin yang putih. Bahagian sulitnya ditutup oleh T-Shirt oversize yang labuh.
Aku mengalihkan pandangan ke muka Jimin.
Hmm.. budak ni dah banyak perubahan. Muka dia makin matang. Dia bukan Jimin yang chubby macam dulu. Sejujurnya dia sangat kacak dan sexy. Mungkin tak salah kalau aku berbaik dengan dia ni.
Tiba-tiba Jimin mengeluarkan bunyi yang erotis.
"Mmhh a-ahh.. hyungg.. jangan.. ahh" Jimin mencengkam bantal dengan kuat.
Budak ni... mimpi pasal aku ke... seriously...
"Ah! Yoongi hyung! mmh..."
Okay.. seluar aku rasa ketat semacam..
Aku mendekati Jimin. Peha putih dan mulusnya kelihatan. Disaat ini , aku tidak mampu menahan nafsuku lagi.
WARNING Dirty Scene!
Aku menindih badannya dengan perlahan kemudian aku mencium lehernya.
Tanganku mengelus pehanya lembut.
Aku mengangkat muka ku lalu mencium bibir Jimin. Jimin bergerak sedikit. Tiba-tiba tubuhku ditolak dengan kuat.
"Apa ni hyung?!!!!" Jerit Jimin.
"H-Hyung boleh jelaskan--"
"HYUNG INGAT SAYA NI PELACUR KE APA NAK BAGI BADAN SAYA SESUKA HATI?! HYUNG TAK GUNA!!" Jimin memotong percakapan ku lalu dia membaling bantal tepat kemuka ku.
Aku dengar bunyi tangisan. Terlihat jimin memeluk tubuhnya sambil menangis. Aku merasa bersalah.
"Mianhae Jiminnie..." Aku mendekatinya.
"JANGAN DEKAT DENGAN CHIM!!! PERGI SANAAA!!" Jimin menjerit bagai orang histeria.
Aku yang panik pun keluar dari bilik tersebut lalu keluar dari rumah. Aku memasuki kereta ku lalu memandu tanpa arah tuju.
--
+pjm
Aku tak percaya Yoongi hyung buat macam ni kat aku.
Tapi tadi a-aku rasa aku mimpi pasal dia.
Mimpi pelik 18+ ( ; _ ; )
Kyaa wae aku mimpi benda tuh?! but camne hyung.. boleh cium aku? jangan cakap aku sebut nama dia masa aku tidur.
Tapi aku tetap tak sangka tergamak dia sentuh aku , dia ingat aku ni murah ke? Kenapa hyung pergi macam tuh jer? apapun aku harap hyung selamat.
TBC
GAISS maafkan author sebab part ni pendek sangat , author tak ada idea + busy , author mintak maaf sgt sgt. Author janji next update akan panjang dari yg sebelum sebelum ni.
jangan marah author tauu ;-;
VOTE DAN COMMENT PLEASE (´ヮ')
YOU ARE READING
♂bbysttr ◈ ym (editing)
Humor♂4 bulan menjadi penjaga kanak-kanak boleh mewujudkan perasaan cinta , tetapi semuanya hanya mainan mimpi semata-mata. Dilekakan oleh alam mimpi sehingga membunuh jiwa sendiri. Dapatkah Yoongi dan Jimin meraih kebahagiaan mereka?