Jimin's P.O.V
Aku terjaga dari tidurku.
Aku mendongakkan kepala ku.
Kelihatan wajah Yoongi hyung yang sedang tidur.
Cute.
Aku mengucup lembut bibir Yoongi hyung lalu menyembamkan wajahku ke dada Yoongi hyung.
"Nakal ni.." Kata Yoongi hyung.
Aku terkejut.
"Nakal eh kiss hyung tak mintak izin" Kata Yoongi hyung dengan senyuman.
Aku menunduk malu.
"Ala... malu pulak dia. Gigit kang" Kata Yoongi hyung lalu mencubit pipiku.
Perangai Yoongi hyung berubah sejak semalam.
Dulu dia mana pernah sawit macam ni.
Wae dia jadi macam ni?
"Sayang.. kenapa termenung ni? berangan pasal hyung ke?" Soal Yoongi hyung yang merapatkan dahinya ke dahiku.
Hidung kami bersentuhan.
Wajahku merona merah.
"Kyeopta.." Bisik Yoongi hyung lalu mengucup lembut bibirku.
Wajahku sangat merah.
Macam tomato HAHAHAHA.
"Ok.. hyung nak mandi. Jangan nakal nakal ne?" Kata Yoongi hyung lalu berjalan ke bilik mandi.
Aku pun bangun lalu ke bilik mandi di bilik tetamu.
Aku membasuh wajahku lalu keluar dari bilik tersebut untuk membuat sarapan.
--
Aku sedang sibuk memotong kimchi untuk membuat nasi goreng kimchi kegemaran Yoongi hyung.
"Neoui nun ko ip asdfghjkl da~~" Aku menyanyi lagu kegemaran ku iaitu Taeyang- Eyes Nose Lips.
Abang Taeyang hensem. Husband material.
Tapi apakan daya aku dah kahwin.
Mari berhuhu.
Tiba-tiba sepasang tangan memeluk pinggangku.
"Oit mak kau taeyang suami aku!" Aku melatah.
"Eh , Taeyang mana ni?" Soal Yoongi hyung.
Aku menunduk malu.
"A-adalah..." Kataku perlahan.
"Bagitahu hyung. Siapa Taeyang yang sayang hyung sebut ni" Kata Yoongi hyung lagi.
"Ala.. member bigbang... w-waeyo?" Soalku.
"Ingat sikit ne? hyung je satu satunya suami kamu. Tak ada yang lain." Kata Yoongi hyung mencium leherku.
Aku mendesah perlahan.
"Hyung.. j-jimin nak masak.." Kataku.
"Ala.. takkan nak peluk isteri sendiri pun tak boleh" Kata Yoongi hyung.
Wajahku bertukar merah.
"Y-yelah..." Kataku.
Aku pun teruskan memotong sayur tersebut.
Kau bayangkan betapa seksanya aku memasak sambil dipeluk dengan Yoongi hyung pastu dia kiss pulak leher aku ◑ˍ◐ .
--
Akhirnya kami pun menjamu selera dimeja makan.
Ye lah , takkan kat jamban pulak HAHAHAHAHAHA.
Aku duduk bertentangan dengan Yoongi hyung.
"Kyaa sedap nya isteri hyung masak. Untung dapat isteri macam kamu" Kata Yoongi hyung sambil menyuap nasi goreng kimchi itu kedalam mulutnya dengan berselera.
Aku tersenyum kecil.
"Uhuk!!" Tiba-tiba Yoongi hyung tersedak.
Aku mula panik dan mencari air.
Aku membuka peti ais lalu mengambil sebotol air mineral.
Malang tak berbau. Aku tersandung kain lap kaki di lantai dan tidak sengaja tersimbah air tersebut ke muka Yoongi hyung.
Yoongi hyung semakin huru-hara.
Aku mengambil sebotol lagi air lalu menghulurkannya kepada Yoongi hyung.
Yoongi hyung mengambil air tersebut lalu meminumnya dengan rakus(?)
"Hyung , hyung okay?" Soalku.
Aku berjalan ke meja dengan terhenjut-henjut(?) kerana kaki ku terseliuh.
Jatuh tadi ingat tak sakit ke?
"Kamu tu , okay ke tak?" Soal hyung.
"Kenapa dengan Jimin?" Soalku.
"Kaki tu.. okay tak? tadi kan jatuh." Soal Yoongi hyung.
"Okay jerlah.." Balasku pendek.
Tiba-tiba Yoongi hyung mendukungku secara bridal style ke sofa.
"H-hyung..." Kataku kepada Yoongi hyung.
"Sini tengok kaki." Kata Yoongi hyung lalu mengangkat kaki ku yang terseliuh tadi.
Yoongi hyung memicit sedikit kaki ku.
"Ah! Sakit!" Jeritku. Mataku berair kerana kesakitan.
"Ha apa yang okay nya? dah dah shh..jangan menangis. Biar hyung urut ne?" Kata Yoongi hyung dengan nada lembut lalu mengelap air mataku dengan ibu jarinya.
Hoseok's P.O.V
Jin hyung suruh aku hantar telur gulung ni kat Yoongi and Jimin.
Aku menghampiri pintu apartment mereka tiba-tiba aku terdengar seseorang menjerit.
"AH! SAKIT HYUNG!"
"P-perlahan lah AH!"
"H-hyung hiks s-sakit!"
"Ah!!! h-hyung!!"
Aku membulatkan mataku.
"Yoongi! JANGAN SEKSA BUDAK KECIK TU!!" Aku mengetuk pintu tersebut dengan kuat.
--
TBC
Waa apa yang mereka lakukan. Benda kotor ka? HAHAHAHAHAH btw author ada buat graphic shop , mohon serbu HAHAHAHAJAJ . KBYE
Vote Goal: 40
YOU ARE READING
♂bbysttr ◈ ym (editing)
Humor♂4 bulan menjadi penjaga kanak-kanak boleh mewujudkan perasaan cinta , tetapi semuanya hanya mainan mimpi semata-mata. Dilekakan oleh alam mimpi sehingga membunuh jiwa sendiri. Dapatkah Yoongi dan Jimin meraih kebahagiaan mereka?