"Woahhh ~ "
Baekhyun önündeki uçsuz bucaksız okyanusa bakarken kalbi o gittiğinden beri ilk kez bir şey için hızlanmıştı.
Valizini geride bırakarak biraz öne doğru yürüdü. Sert dalgaların kayalıklara çarpıp çıkardığı ses tüm vücudunu huzurla doldururken dudakları yukarı doğru kıvrılmıştı.
Taki arkasından duyguğu sese kadar.
"Seni ben böyle gülümsetmek isterdim kalbim. "
Baekhyun hareket etmeden öyle durmaya devam ederken Chanyeol çekingen adımlarla hasret duyduğu bedenin yüzünü görmek için önüne geçti.
"Yüzün zayıflamış. Sıkmak için can attığım tontiş yanakların yok. Kendine iyi bak demiştim."Diye boy hizasına eğildiğinde Baekhyun gözlerine kızarmış gözlerle bakan adamla ürkerek bir adım geri çekildi.
"C-Chanyeol? "
"Imm, Benim Baekhyun. Seni kandıran adam. Sana aşık olan adam .Ve seni dayanamadığı için buraya getiren adam. "
"Ne? "
"Benimle dünyanın sonunda sonsuz bir aşka var mısın Baekhyun? Burada benimle Park Baekhyun olarak yaşamaya var mısın? "
Baekhyun hala karşısındakinin gerçekliğini sorgularken duyduğu şeyler ona fazla gelmişti.
Dudakları yukarı kıvrılırken ellerindeki sıcaklık hissettiği son şey olmuştu.
Alın işte kavuşturdumm sonunda :)Çünkü bu gün Chanbaek Reel Bayramı lskdkdf
İdare edin kafam yerinde değil😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Falling For You(Chanbaek Texting)
Short StoryLife: Seninle geçireceğim 50 yılı sadece bu kışa sığdırabilir miyim?