Salut!Ce faci? Te distrezi? Te cred pe cuvant.Sunt mai mult ca sigura ca nu te apasa nimic.Sau da?! Pfa,normal ca nu.Ce iti pasa tie?De ce te-ar dura ca cineva chiar iti duce dorul?Nici macar nu-mi cunosti povestea.Ai habar cate sanse am avut sa ne intalnim acolo? Unu la o mie,dragule.Nu era o coincidenta si ai habar de ce?Pentru ca Dumnezeu stie ca pot.Stie ca pot sa sufar un idiot fara sentimente.Daca nu as fi mers cu tata,poate nici acum nu te cunosteam.EL a vrut sa mi se intample asta.Mereu am visat la un iubit ca in carti.La un iubit ca Tobias din Divergent,ca Peeta din Jocurile foamei sau ca Akiva din Nascuta din fum si os.Si ce am primit? Mi-a dat sansa sa vad o secventa din suferinta cauzata de iubire.Am mai fost indragostita de baieti.Stai...cel putin sunt indragostita de tine sau e doar o iluzie?Acum vezi ce-mi faci? Imi distrugi psihicul.Ma distrugi pe mine.In perioada aceea nu credeam in dragoste si eram atrasa de mai multi baieti.Mi-am propus ca daca nu ma opresc,o sa fie grav.Aproape am reusit.Dra te-am vazut pe tine.Am vazut flacarea din ochii tai.Ti-am vazut privirea curioasa cercetandu-mi fiecare portiune de piele care nu era ascunsa de masina.Incercai sa tii o conversatie echilibrata cu tata,dar te gandeai doar cum sa ma cunosti mai bine.Voiai sa ma atingi,sa ma mirosi.Ciudat,dar eu nu voiam asta...nu atunci.Eram constienta ca esti doar un baiat obisnuit pe care nu o sa-l mai vad niciodata.Cand am iesit din masina am fost cu spatele la tine,dar iti simteam privirea pe mine de parca ma taiai.Era incomod.Cand trebuia sa plecam eram oarecum usurata.La plecar mi-ai facut cu manuta.Sau i-ai facut lui tata?Ma bazez pe prima varianta.Ti-am zambit in semn de salut,iar in nanosecunda urmatoare zidul cladirii s-a pus in fata noastra.Au trecut minute.Au trecut zile.Au trecut saptamani si am reusit sa te scot din minte.Pe cand credeam ca torul s-a sfarsit,am fost invitata cu familia la petrecere.Iti amintesti?Oare stiai ca si eu o sa fiu acolo?Nu voiam sa merg.Pur si simplu stiam ca o sa-mi petrec noaptea stand cu familia,sau chiar singura la masa.Nu sunt genul de persoana care isi face prieteni foarte repede.Voiam sa-l trag pe Peter dupa mine ca sa ma cu cin sa dansez.Ce stupid gandeam.Normla ca nu voia nicicum sa raspuda la telefon.Parintii au plecat in oras,iar eu mi-a scos o carte,planuid sa stau acasa si sa citesc.Mi-a fost spulberata ideea cand ei s-au intors si au reusit sa-l cheme pe Peter.Am facut o baie,m-am imbracat si machiat in cel mai simplu mod.Era doar o petrecere,nu?Soarta s-a gandit sa-mi faca o farsa si nu,nu a fost doar o petrecere.Ne-am urcat in masina,l-am bagat si pe Peter langa mine si am pornit.Am ajuns putin tarziua,deoarece am facut misto de niste semne de circulatie care erau pe bune.Ajunsi acolo am fost placut surprinsa sa vad ca o buna prietena era si ea acolo.Discuta cu rudele pe care,dupa spusele ei,nici le cunostea.Saraca fata...Oamenii au inceput sa danseze si te-am vazut.Te-am vazut dansand cu o alta fata.Hahaha,sa nu crezi ca am fost geloasa.Nu...nici macar putin.La dracu' imi venea sa o iau de par.De parac mi-ai fi simtit privirea,ti-ai intors privirea spre mine.Purtai o camasa alba bagata in pantaloni.Am paralizat,dar dupa un timp mi-am coborat privirea ca sa-mi admir pantofii.Am stat asa,iar cand mi-am ridicat fata,erai deja in drum spre mine.Mi-am incordat muschii si am asteptat.Ai venit la mine si m-ai cerut la dans.Mi-ai prins mana in palma ta calda si mare.Mi-am odihnit mana pe umerul tau si am inceput sa ne miscam.Te-ai prezentat,spunandu0mi numele tau.Era superb.Dupa un timp m-ai tras mai aproape de tine si eram complet lipita de tine.Aveam capul plecat pe umarul tau.Ma simteam bine.Incercam sa ma indepartez de tine ca sa-ti vad reactia.Tu ma strangeai si mai aproape.Eram in lumea mea cand mi-am amintity de parinti.Cum puteam sa uit.M-am uitat in directia lor si am vazut un Peter plin de dispret pe care nici macar nu incerca sa si-l ascunda.Avea mainile incrucisate la piept si arata chiar dur.Nu l-am vazut niciodata asa.Dar sa fim serios,ce-i pasa lui cu cine damsez eu?!Langa el statea tata avand aceeasi pozitie,dar o fata mai putin dezgustata.Mama nu avea nicio treaba.Phu,un om care ma intelege.I-am ignorat si mi-am concentrat toata atentia spre tine.M-ai condus spre niste fructe si ai luat struguri.Rupeai cate un bob si mi-o introduceai in gura.(Ca sa nu zic ca mi-o bagai in gura).Dupa cateva piese dansate,au pus si genul de dans ce nu-ti place tie si ai iesit la aer fara mine.M-am intors la parinti si Peter mi-a soptit niste lucruri nu foarte dragute despre tine si m-am trezit trasa de el spre ringul de dans.Era un tip de dasn foarte energic si cand mi-am intors capul te-am vazut ca ai intrat,dar nu te uitai la mine.Nu voiai sau nu-ti pasa?Sau te durea prea tare privelistea?Ai inceput sa dansezi si tu cu o fata.Voia sa ma faci geloasa?Piesa s-a terminat,iar eu m-am intors la locul meu.Tu inca danseai.Te priveam nici nu stiu cum.Sunt foarte sigura ca imi simteai privirile,deoarece iar m-ai prins holbandu-ma la tine.Mi-a intors privirea ca o copila care a fost prinsa uitandu-se la ceva.Peste cateva secunde,fara ca actuala piesa sa se termine,ai venit spre mine si mi-ai luat mana.Tu chiar ai abandonat-o pe fata aceea?Stiai foarte bine ce dupa seara aceea nu aveam sa ne mai vedem.De ce faceai despartirea si mai greu?Ah,cred ca tie chiar nu-ti pasa de nimic.M faceai sa rad,ma simteam bine,ma imbratiseai,imi dadeai struguri.Ma faceai sa ma simt importanta.De ce?Ca apoi sa ne despartim si sa-mi fie si mai grea suferinta?Chiar a venit timpul sa ne despartim.Ti-am zis ca o sa fie ultimul dans.La naiba,aveam lacrimi in ochi si aveam nevoie de tot autocontrolul ca sa nu izbucnesc.Ma strageai atat de tare de parca voiai sa ma bagi in inima ta si sa ma tii acolo pentru tot restul vietii tale.L afinal ne-am oprit amandoi din miscari si stiam ca a venit timpul,dar nu puteam sa-i dam glas acestui gand.M-ai eliberat din bratelke tale si m-ai pupat.Mie- dor de buzele tale pe obrazul meu.Mi-e dor sa-ti simt parul tau pe tampla.Mi-e dor de mainile tale pe spatele meu.Mi-e dor de tine,idiotule.De ce mi-ai facut asta?Mi-ai aratat paradisul,m-ai facut sa ma simt ca acasa in bratele tale si apoi ce?M-ai alungat.A fost dureros,prostutule.Dupa un timp credeam ca o sa-mi treaca,dar numaram saptamanile de cand nu te-am vazut.Ultimul gand,inainte sa adorm,erai tu.Nu scoala,nu prietenii,nu familia.Nu Doar tu.Te voiam.Voiam din tot sufletul sa fii langa mine si sa ma strangi in brate.Te rog,nu,te implor,intoarce-te.Fara tine nu sunt intreaga. Te vad in oameni cadn pasesc pe strada.Visez la revederea noastra.De ce e asa greu?De ce e asa greu sa te uit?Oare nu vreau sa te uit?Dar trebuie.Trebuie sa te scot din gandurile mele.Insa doare.E al naibii de dureros.Dar ce-ti pasa tie.Poate ca in momentul aceste ti-o tragi cu alta.Poate esti intr-un club pe jumatate beat.Sau poate inveti pentru vreun test.Nici macar nu iti trece prin cap ca cineva plange pentru tine. Ghici ce imi doresc!Imi doresc ca atunci cand o persoana sa gandeste la tine,sa-i simti sentimentele.Sa simti cat de mult te-a iubit.Sa simti cat de mult tanjeste dupa o imbratisare.Dar e imposibil.Mi-e dor de tine...
CITEȘTI
Mi s-a intamplat!
Random-Amintiri amuzante pe care nu o sa le uit niciodata -Farse colegilor pentru care am primit pedepse pe care nu o sa le uit niciodata -Momente in care m-am facut de ras si nu o sa le uit niciodata -Oameni care m-au ranit,m-au folosit si apoi m-am arun...