19.05.2017

4 0 0
                                    

Inca putin,dragule.Mai sunt cateva saptamani si o sa ies din peisaj.Tu o sa zbori din scoala noastra ramanand doar cu simple amintiri.Eu voi fi una din amintirile tale?O sa-ti mai aduci aminte de mine cand o sa te uiti prin poze si prin caietele vechi.Ce o sa-ti amintesti.O alta fata de care nu erai sigur daca te place sau nu?O sa fiu o amintire placuta?Vei avea zambetul pe buze sau vei regreta ca m-ai cunoscut?Cel putin o sa-ti amintesti de mine?Eu da.Mereu tu vei fi baiatul de care am fost atrasa in secret ani la rand.Probabil candva o sa-mi treci prin minte si o sa ma gandesc la tine.O sa-mi amintesc cum mi-ai sucit mintile si cat de obsedata am fost de tine.Amuzant e ca tu nu vei sti acest lucru.Sau o vei face?Stii ce simt eu pentru tine?Nu vreau sa pleci din viata mea.Vreau ca in fiecare zi sa te vad.Sa te vad enervandu-te pe colegii tai.Sa te vad zambind cu ochi calzi cand profesorul de educatie fizica o sa-si aduca fetita de numai 3 anisori sa faca orele cu noi.Sa-ti vad bobita de pe nasul tau subtire si fin.Sa te prezinti in fata doamnei diriginte si sa te plangi de ceilalti profesori pastrand ranjetul amuzat pe chipul tau frumos.Ce o sa fac fara lucrurile aste.As vrea sa le pot pastra cumva.Stiu ca mai sunt cateva saptamani si o pleci.Vreau sa ma bucur de fiecare clipa in care vei fi in preajma mea.Vreau sa nu mai vad scene in care tii in brate o fata si te uiti la mine.Ai habar ce ma doare?Nu vreau sa te pierd! Vreau sa fii mereu langa mine si sa razi de prostiile mele.As accepta orice.Doar,te rog,te implor,ramai.Vreau sa ma trezesc cu glasul tau la urechea mea in fiecare dimineata.
Te iubesc!

Mi s-a intamplat!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum