Vantul rece imi bicuieste fata in timp ce inaintam spre casa mea. Fiind cu bicicleta, as putea sa pedalez mai repede, dar prefer sa nu. Colt e in dreapta mea, iar el, fata de mine, pedaleaza cu putere, dar nu are avant datorita pedalelor stricate. Cu motivul ca trebuie sa merg in ritm lent ca sa nu inaintez, ma bucur de timpul petrecut cu el.
Dupa cateva minute pe care le-as fi iubit mai mult daca ar fi fost mai lungi ajungem.
---Mersi ca m-ai adus pana acasa, ii zic eu. El isi afiseaza ranjetul acela cu care de pe spate orice fata-si credeti-ma ca o face des- si stiu ca nu scap asa usor.
---Si eu nu primesc nimic, se vaita el si isi apropie bicicleta de a mea. Fara sa-si dea glas gandurilor, stiu ca asteapta sa-l pup.
Ma apropii mai mult si il prind de mandibula cu degetul mare si cel aratator. Incerc sa ma apropii de el, iar cand sunt la doar cateva centimetri de pielea lui fina, el isi intoarce capul. Daca nu i-as fi tinut capul si nu i-as fi simtit miscarea, probabil ca nu as fi reactionat si m-ar fi sarutat.---Colt, te rog, ii zic eu putin disperata si cu rugaminte in glas. Fara sa-mi fi dat seama mai repede, realizez ca m-am apropiat chiar foarte de mult de fata lui. Doar daca m-as ridica putin as putea sa-l sarut. Atunci imi dau seama ce sunt pe cale sa fac: sa-l sarut pe Colt. Pe colt, baiatul care flirtreaza cu toate fetele care ii ies in cale. L-am vazut uitandu-se seducator la doua fete deodata chiar in seara asta. L-am vazut imbratisand mai multe fete intr-o singura zi. Eu as fi doar o alta proasta pe lista. Asta face el. Cand ajunge la ceva serios se da inapoi. Asteapta pana se potolesc apele, in timp ce el se joaca cu altele. si o ia de la inceput. Dar un alt glas imi sopteste ceva si mai atragator in ureche. Sunt atrasa de el inca din clasele primare si mi-am imaginat aceasta seara de o mie de ori inainte sa adorm. Ce ma opreste acum? As putea sa-i simt buzele pe care le-am admirat de atatea ori.
Imi misc degetul de pielea lui fina, iar el devine serios. Se uita cu o privire adanca la mine de parca s-ar bucura sa stam asa aprope fara sa facem nimic. Doar sa ne uitam unul la altul. O palma puternica ma loveste din nou si imi aminteste inca o data ce vreau sa fac. Simt cum inima vrea sa-mi iasa din corp. Oh, sunt asa aproape. O sa ma sarute el? Nu pot sa fac asta. Vazand ca incepe sa se aplece putin-putin, ma ridic si imi lipesc buzele de obrazul lui fin. Are piele atat de fina, dar parca ar luci. Oare nu-i vampir?! Stau asa cateva momente si ma dezlipesc. Ma trag putin mai in spate si il vad zambind. Se uita la mine ciudat. Sunt mai mult ca sigura ca face asta si cu altele. Nefiind atent, imi arata din nou obrazul drept asteptand inca un pupic. Realizeaza ca pe partea aia l-am pupat deja si isi intoarce capul razand. E asa frumos cand rade
Il prind din nou de mandibula, dar cu cealalta mana. Ma apropii din nou de obrazul lui cald si placut la atingere. Imi lipesc nu doar buzele, dar si nasul si o mica parte a obrazului meu de pielea lui. Aici stau putin mai mult, incercand sa savurez momentul. Cu cea mai mare parere de rau ma desprind de el si ma indepartez. Vazand ca dau sa plec si vreau sa ma duc in casa, imi zice:
---Noapte buna! este deja cu spatele la mine si pleaca.
---Noapte buna si tie! tip eu spre el. Ma intorc sa o iau spre casa cand imi amintesc ceva.
---Maine te mai vad? il intreb eu. Primesc doar tacerea noptii. Este deja mult prea departe ca sa ma auda. Ma bucu putin de moment, pentru ca stiu ca maine o sa-mi parea rau. Cand o sa ma trezesc din drogul fericirii si o sa privesc lucrurile exact asa cum sunt ele in realitate, o sa-mi dau seama ce am facut. Pana atunci mai sorb din efectul placut al dragostei...
CITEȘTI
Mi s-a intamplat!
Random-Amintiri amuzante pe care nu o sa le uit niciodata -Farse colegilor pentru care am primit pedepse pe care nu o sa le uit niciodata -Momente in care m-am facut de ras si nu o sa le uit niciodata -Oameni care m-au ranit,m-au folosit si apoi m-am arun...