Ach posledný deň doma .Išla som von z kamarátkami a kamarátmi . Išli sme sa prejsť pofotili sme sa a sadli si na ihrisko a rozprávali sme sa aj si poplakali . Najviac mi budú chýbať práve oni Jack Majkl Brita a Olívia . Keď som už išla domov tak Jack vytiahol z vrecka nádherný náhrdelník a povedal ,, Rose budeš nám veľmi chíbat tak sme ti my všetci kúpili tento náhrdelník ." A obímuli ma . Keď som prišla domov tak som si ešte pobalila fotky a šeliake drobnosti . Rodičia mi povedali že mi tam kúpili dom ja som z otvorenou sánkov som kukala jak debil . Ževraj účet za vodu a tak bude chodiť k ním . Ja viem mám už 18 ale dom super . A ževraj tam má bude čakať aj malé prekvapenie . Ok teším sa ale čo keď nezapadnem do školy čo keď ach budú mi chýbať všetci celá trieda . Smola že tú našu tu zrušili . A všetci musi cestovať ale ja ne ja tam rovno bývam .Poslednú noc spím v mojej posteli zoberiem si fotku našej triedy a plačem nad ňou keď už bolo 24:00 tak som šla spať . Ráno ma zobudila mama nech už idem na lietadlo . Už v lietadle držala som furt tú fotku . A mobil bolo mi smutno už teraz . Cez prázdniny spravím stretko Jackom Majklom Britou a Olíviou alebo z celou triedou v mojom dome ach . Možno tam budem mať konečne priateľa .
Čítajte sorry za chyby 📖📖📖
YOU ARE READING
Rose
RomanceJe to o dievčati ktoré sa odsťahovali kvôli svojej športovej škole a nájde tam veľa nového čítajte 📖📖📖