Obliekla som si plavky sadla na postel a obzerala sa v zrkadle a plavky mi boli dobré a vyzerala som v nich výborne . Zobrala som uterák a šla von za Maxom . Pozrela som sa na neho a on je tak pekný v tých plavkách . On vykríkol ,, čo tam tak stojíš no poď ." Ja som sa usmiala a išla do bazéna . Začala som plávať zo strany na stranu Max sa ponoril a čo nevidím zrazu som na pleciach Maxa . A v tomto došli chalani ja som sa skoro od hanby zbláznila . Oni sa usmiali a vyzlieklay a šli za nami ja som bola furt na ramenách Max ma držal za nohy . Ja ,, mohol by si ma láskavo pustiť ja som tu na nášteve a nie na rande . Max ma pustil ja som člupla do vody . Chalani sa začali smiať aj Max dala som facku Maxovi a jemu kamošovy a vyšla z bazéna . Zo slovami ,, ja som vedela že toto za nič nestojí . Utrela sa sluha mi doniesol župan a šla som do izby . Max zamnou išiel tiež utrela sa a šiel zamnou . Ja som zabuchla dvere nechala veci od Gerinda na stoličke pobalila sa a šla domou pozdravila som Gerindu že idem domou a šla som . Už u mňa doma Olívia ,, nemala si byť ešte u Maxa ?" Ja som naštvsne si sadla a potom som si išli dať sprchu . Keď som sa sprchovala tak zvonil zvonček Olívia išla otvorit . Keď som sa osprchovala tak som si dala nočný úbor a šla dole . Dole sedel Max . Všimol si mája som išla hore zo psom Olívia ,, Rose nechoď hore vypočujte si ho aspoň ." Max ,, ja viem že si nahnevaná ale ." Išla som bližšie .Ja,, ale čo?" Max ,, ja som sa do teba zamiloval a nevedel som ti to povedať ." Olívia sa usmievala a vyparila sa do kuchyne . Podišiel ku mne a začal ma bozkávať ja som najprv sa chcela brániť ale potom sa mi to začalo páčiť .
Čítajte sorry za chyby 📖📖📖
YOU ARE READING
Rose
RomanceJe to o dievčati ktoré sa odsťahovali kvôli svojej športovej škole a nájde tam veľa nového čítajte 📖📖📖