10.kapitola

8 0 0
                                    

Maxov dom bol ďaleko a bolo asi 12 hodín . Potom som si sadla Max si sadol tiež a pritúlil sa ku mne . Prišla Olívia z chlebíčkami. Položila ich na stôl . Sadla si a pozerala s nami nejaký film . Keď už bola 1 hodina tak som si išla ľahnúť ale kam pôjde Max . Sme riešili. Olívia ,, no sú tu len 2 možnosti buď pôjde domov alebo bude spať s tebou v posteli ." Najprv som chcela nech ide domov ale potom ma presvedčily nech spí somnou . Išla som spať on tiež on si ľahol a ja som si naňho ľahla on ma pohladil a objal ako veľký medveď. Chytila som mu ruku a zaspala . Dal mi pusu na čelo a asi išiel tiež spať . Ráno som sa zobudila mala som zlí sen Max sa zobudil ako som sa mikla a obímul ma že je všetko dobré že sa nič nedeje . Išli sme dolu spravila som raňajky .Najedli sme sa aj z Olívou išla som z Maxom na prechádzku z Lili . Všetkých čo sme stretli tak sa čudovali . Keď som sa vrátila domou aj z macom keď som prišla tak mi napíše Jack zavolám Olíviu ,, Olívia Jack píše !" Dobehne a napísal dnes ideme okolo môžem sa zastaviť . Ja som mu odpísala ech príde .Max ,, kdo to je ?" Ja ,, to je naj naj naj kamoš ." Jeho pekný úsmev klesol a nastal smútok v očiach . Ja som ho obímula a povedala mu že to nieje priateľ ale kamoš takže sa nemusí báť . On sa usmial a povedal ,, chcem ho spoznať možno sa zíde do modelingu .

Čítajte sorry za chyby 📖📖📖

RoseWhere stories live. Discover now