Πώς να γίνεις καλύτερη μαθήτρια💟

2K 141 20
                                    

Γεια κορίτσια μουυ❤❤ Ελπίζω να είστε όλες καλα💟💟 Σήμερα θα σας πω κάποιες συμβουλές για ν γίνετε καλύτερες μαθήτριες ας αρχισουμεε:

1) Προγραμμα

Είναι απ τα σημαντικοτερα θα ελεγα💟 Πρέπει να βάλεις όλες τις ασχολίες σου σε μια σειρά για παραδειγμα:
3μ.μ. γυρνάω απ το σχολειο
3-6μ.μ. Διάβασμα
6-7:30μ.μ. γυμναστηριο
7:30-8μ.μ. βόλτα τον σκύλο
8-9 μ.μ. Διαβασμα(επανάληψη)
9-9:30μ.μ. βραδινή ρουτινα (εχω γράψει κεφάλαιο για τις ρουτινες;))

Είδες πόσο απλό; Κι αν έχεις αγγλικά κάποιες μέρες κάνεις κάποιες αλλαγές.So simple.

2)Οργάνωση

Όλα έχουν μια συγκεκριμένη θέση. Το θ ρανειο σου πρέπει να είναι πάντα οργανωμένο. Γενικα τα πάντα.

3)Συγκέντρωση

Αυτό να το πεις και "ενδιαφερον". Μην τα σνομπάρει όλα. Η αλήθεια είναι πως αυτά που μαθαίνεις στο σχολείο πολύ λίγα σου χρειάζονται στην υπόλοιπη ζωή σου αλλά και πάλι. Για την φοιτητική σου ζωή μπορεί να σου χρειαστούν.

Επίσης, υπάρχει μια εφαρμογή που λέγεται FOREST και στην ουσία δημιουργείς δέντρα με βάση τις ώρες που διαβάζεις. Σε βοηθά πολύ στη συγκέντρωση.

Μπορείς αν δν σε ενοχλεί να βάζεις και κλασική μουσική όταν διαβάζεις.

4)Κλείσε όλα τα ηλεκτρονικά

5) Βρες τον "τρόπο" σου

Όλοι είμαστε διαφορετικοί. Μπορείς κάποιος να προτιμά να διαβάζει δυνατά κάτι για να το μάθει, μπορεί κάποιος να προτιμά να τα γράφει ή μπορεί κάποιος να προτιμά να τα ακούει.
Βρες τον τρόπο σου.

6) Βρές κίνητρο

Είναι πολύ ωραίο να έχεις κάποιο κίνητρο για να διαβάζεις. Εγώ για παραδειγμα εχω κίνητρο την Ερμιόνη απ το Χάρι Πότερ (τέλειο βιβλιο)

 Εγώ για παραδειγμα εχω κίνητρο την Ερμιόνη απ το Χάρι Πότερ (τέλειο βιβλιο)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

7) Προταιρεότητα είναι το διάβασμα

Δεν γίνεται μόνο να κοιτάς ένα λουλούδι για να ανθίσει θέλει κόπο και δουλειά έτσι και το διάβασμα.

Να θυμάσαι πάντα πρώτα να κάνεις τα μαθήματα σου και μετά όλα τ άλλα και θα σου μένει χρόνος και για άλλα πράγματα.

Αυτά για σήμερα κουκκίδες τα λεμεε💟💟 Και να θυμάστε να μη στεναχωριοσαστε για τιποτα❤❤

Συμβουλές για έφηβεςWhere stories live. Discover now