Κεφάλαιο 3: Η εξέταση των αστυνωμικών.

39 5 5
                                    

Οι αστυνομικοί κατεύθασαν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν. Όταν όλοι οι άνθρωποι που στεκόταν εκεί πέρα, είδαν τους αστυνομικούς ησύχασε οι καρδιά τους. Το κλίμα ήταν βαρύ. Η βροχή και τα πτώματα που εξακολουθούσαν να υπήρχαν με αποτέλεσμα να τρομάζουν τους ανθρώπους που τα έβλεπαν έκαναν τους αστυνομικούς πολύ πιο ανύσηχους από τότε που ήρθαν. 

Πρώτος αστυνομικός βγαίνει αυτός που λένε στο τμήμα "BigNose" γιατί έχει μεγάλη μύτη και τα μυρίζεται όλα. Τον έστειλαν, ο αρχηγός του και ο υπαρχηγός τους με την προυπόθεση να λύσει το μυστήριο. Όλα τα έλυνε. Ήταν ξακουστός και "handsome" όπως τον φώναζαν τα κορίτσια.

"Hello, everyone. I'm looking for Mrs. Layna C-Cl" είπε με δυνατή φωνή

"I'm here. And my really name mr. Policeman, is Layna Clorens. I told you (in the phone) "c-cl" because I had a lot of stress, by looking these bodies. I was, and Ι still be so frightened. Please solve the case!" του είπε.

"Ok, do not feel uneasy. All of that, will be ok." είπε, κουνώντας επάνω το ένα του φρύδι

Πήγε να δει τα πτώματα. Η κατάσταση τους (των πτωμάτων) ήταν το ίδιο αισχρή και τρομακτική όπως στην αρχή. Χάρη στο ότι τα πτώματα ήταν στο νερό και όχι στην στεριά έπρεπε να φέρει μια ομάδα της αστυνομίας την γνωστή "WaterPol" (water police) να μπει μέσα στα νερά να δει τι γίνεται εκεί μέσα. Έτσι και έγινε.

"Hello, I'm calling you from the police stasion of arterial London. I'm here,and these bodies are in the water. I understand only from their skin that they are recent. Please call our team waterpol and tell it to come here, and see what is happened. Right now!" είπε.

Μετά από κανένα 10λεπτό η ομάδα ήρθε. Μπήκε μέσα στο νερό με κάποιες ειδικές βάρκες, και εξέτασε τελείως προσεκτικά τα πτώματα. Τα έβγαλαν φωτογραφίες προκειμένου να τα μελετήσουν ξανά, μύρησαν πολλές φορές το δέρμα τους, και εξέτασαν πιο πολύ τα μάτια τους (έτσι έλεγαν ότι καταλάβαιναν περισσότερα), βγήκαν από το νερό, και το μόνο πράγμα που ζήτησαν είναι ότι πρέπει να πάρουν το νεότερο πτώμα δηλαδή το μικρό αγόρι μαζί τους. 

Δεν έδωσαν άλλες εξηγίσεις. Ούτε γιατί πήραν αυτό κι όχι τους άλλους δυό, όυτε για το πως τους φαίνονταν τα πτώματα. Έφυγαν κατευθειάν. Η ξαφνική τους αναχώρηση προκάλεσε παραξενιά στην tayna, η οποία έτρεχε από πίσω τους φωνάζοντας:

"What will be done with these bodies?"

Ο αστυνομικός δεν έδωσε καμοιά απάντηση, ούτε και η υπόλοιπη ομάδα και έφυγαν κατευθειάν. Είπαν μόνο κάτι πριν φύγουν 2 λέξεις: 

"We will let you know in 4 days!"

Η σφαγήOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz