Kitabın Ana Karakterlerini Tanıyalım (Moly ile Loly)

68 8 0
                                    

Moly: Moly 11 yaşında, sarışın, kahverengi gözlü, yuvarlak suratlı, zayıf, sevimli bir kızdır. Güleryüzlü olduğu pek söylenemez. Çünkü biraz somurtkan bir kızdır. Ama gerektiğinde mutlu olmayı da bilir. Alıngan ve duygusaldır. En sevdiği renk mor, en sevdiği meyve üzüm, en sevdiği hayvanlar kuşlar ve tavşanlar, en sevdiği çizgifilm karakteri Barbie'dir. Çok fazla hobisi yok ama kemana ilgi duyuyor. Keman kursuna gidiyor. Ayrıca küçük, mor kemanıyla kendi bestelerini bile hazırlıyor. Bu nedenle en büyük hayali müzisyen olmak. Çok sevimli, zeki, çalışkan ve saygılıdır. Ama biraz negatif ve biraz da sinirlidir.
Doğum tarihi 21.02.2005

Loly: Loly 9 yaşında, sarışın, ela gözlü, yuvarlak suratlı, güler yüzlü, zayıf, şirin bir kızdır. En sevdiği renk kırmızı, en sevdiği meyve çilek, en sevdiği hayvanlar civcivler ve kediler, en sevdiği çizgifilm karakteri Çilek Kız'dır. Birçok hobisi bulunuyor, ama en sevdiği ve en çok ilgi duyduğu hobileri tiyatro ve resim. En büyük hayali moda tasarımcısı olmak. Çünkü modayı takip ediyor ve çok seviyor, moda programlarının hiçbir bölümünü kaçırmıyor. Ayrıca süslü de bir kız. Yaşıtlarına göre çok zeki olduğu kadar da sakin, enerjik, pozitif ve cesur bir çocuk. Ama tabi kimse dört dörtlük değildir. O da biraz şüpheci. Kimseye kendisinden fazla güvenmemesi gerektiğini düşünüyor (ablası Moly dışında).
Doğum tarihi 27.07.2007

Moly ile Loly aralarında 2 yaş olan sevimli iki kardeştir. Moly kendisinden 2 yaş küçük olan kardeşi Loly'i koruyan, kollayan, iyi bir abladır. Sevdiklerine çok düşkünler, sevdikleri için ölümü bile rahatlıkla göze alabilirler. Birbilerini çok severler ve birbirleriyle iyi geçinirler. Araştırma yapmayı, merak ettiklerini araştırmayı, okula gitmeyi çok severler, ama erken kalkmayı sevmezler. Annelerinin adı Lotta'dır. Ancak babaları yoktur, anneleri onlara babalarının çok iyi biri olduğunu ve Moly 1 yaşındayken babasının erkek kardeşleri ile birlikte bir trafik kazasında vefat ettiğini söylemektedir. Erkek kardeşlerinin Molu'den 1 yaş büyük olduğunu söylemiştir, ama babalarının da erkek kardeşlerinin de isimlerini söylememiştir. Cadılar Bayramını çok seviyorlar. Hatta hayatlarındaki en mutlu günlerini Cadılar Bayramında geçirdiklerini düşünüyorlar. Bu nedenle Cadılar Bayramı onların olmazsa olmazıdır. Cadılar Bayramının onlar için en güzel yanı herkesin farklı farklı kostümler giymesi. En sevdikleri kostümler, cadı kostümleri. Moly'nin mor, Loly'nin kırmızı cadı kostümleri var. O kostümleri çok seviyorlar. Ve her Cadılar Bayramında o kostümleri giyiyorlar.İkisi de çok meraklı ama Loly ablasından daha meraklı olduğundan dolayı bazen merak ettikleri soruları ağzına geldiği an sorabiliyor.

Cadılar Bayramı (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin