Mic anunţ : Înainte de a începe să citiţi pentru cei care vor să citească Hobbitul de J. R .R .Tolkien sau să se uite la filmele din seria Hobbitul vă previn că povestea mea este plină de spoilere. Oh şi sper să nu existe persoane care să mă acuze de plagiat. Vreau doar să adaug esenţa lui Tolkien pe acest site ,deoarece am observat că nu prea există cărţi cu temele lui. Oh şi am uitat să specific că acest "capitol" este singurul pe care îl voi scrie la persoana a treia.Sper că nu v-am plictisit deja şi mulţumesc că aţi trecut pe aici.
Soarele a răsărit deasupra liniștitei văi numită şi "Comitatul"; unde oameni micuţi trăiau, aceşti oameni „micuti" fiind de fapt hobbiți. Hobbiții sunt cunoscuţi pentru iubirea de a creşte lucruri, grădinăritul, plăcerea de a purta conversaţii semnificative alături de rude şi prieteni, ei mai iubesc şi momentul în care îşi iau ceaiul de dimineaţă şi persistă în a avea 6 mese pe zi, acestea fiind: mic-dejunul ,ceaiul de dimineaţă, al doilea mic-dejun, gustarea de la ora unsprezece, prânzul şi cina ,de asemenea sunt şi foarte optimiști.
O virtute care nu era obişnuită printre hobbiți era nevoia de a avea aventuri în afara hotarelor Comitatului , ei erau cu într-adevăr mulțumiți de viețile pașnice pe care le aveau. Nu voiau să știe ce se petrecea în întunecatele locuri ale Pământului Mijlociu, toți gândeau așa înafara de o anumită tânără hobbit , ei bine ea nu era chiar un hobbit autentic, dar având în vedere că locuieşte în Hobbiton de când se ştie şi se comportă exact ca unul dintre ei locuitorii treceau cu vederea.
Dar această tânără hobbit nu era una oarecare, întâmplarea face ca ea sa fie chiar verișoara unui hobbit cu stare şi numele lui era Baggins. Familia Baggins trăia pe lângă Deal de când lumea şi toți o considerau foarte respectabilă , deoarece nu făcuseră niciodată nimic neașteptat; știai perfect ce va spune un Baggins despre o problemă sau alta, fără să-ţi mai baţi capul să-l întrebi. Povestea de faţă este despre un membru al familiei Baggins şi verişoara sa care s-au trezit antrenați într-o aventură, făcând şi spunând lucruri cu totul neaşteptate, cu care ocazie şi-au pierdut respectul vecinilor şi, în schimb, au câştigat...ei, o să vedeţi dacă, până la urmă au câştigat ceva.
Părinții tinerei noastre hobbit erau Hildigrim Took şi Rosa (Baggins) Took, Hildirgrim era cel de-al 4-lea fiu al Bătrânului Took şi fratele celebrei Belladonna Took, mama lui Bilbo Baggins. Se spunea adesea(în alte familii) ca odată, unul dintre strămoşii Took şi-ar fi luat drept de nevastă o zâna. Aceasta era, firește, absurd, dar era clar că, faţă de trăsăturile hobbitilor, clanul Took avea ceva neobișnuit şi, din când în când, câte unul dintre ei trăia o aventură extraordinară.
Nu cumva să credeţi că Belladonna Took a trăit vreo aventură neobişnuită după ce a devenit doamna Bungo Baggins. Totuşi, e probabil ca Bilbo, singurul ei fiu, cu toate că arăta si se purta de parcă ar fi fost o copie a tatălui său, solid şi demn de încredere, avea un "acel ceva" ciudat, care-i venea de la familia Took şi care abia aştepta să iasă la iveală. Ocazia nu s-a ivit însă decât după ce a crescut mare, pe la cincizeci de ani , pentru protagonista noastră s-a ivit pe la treizeci de ani, diferenţa dintre cei doi verişori este destul de mare, ceea ce l-a facut întotdeauna pe Bilbo să fie protectiv faţă de ea chiar mai mult decât o făcea fratele acesteia , Adalgrim.
CITEȘTI
An Unexpected Love
FanficPovestea de faţă este despre un membru al familiei Baggins şi verişoara sa care s-au trezit antrenați într-o aventură, făcând şi spunând lucruri cu totul neaşteptate, cu care ocazie şi-au pierdut respectul vecinilor şi, în schimb, au câştigat...ei...