★Marinette★
Nu pot sa cred. Am plecat de acolo cu lacrimi in ochi. Inima îmi bătea foarte tare. Maine, mâine cu siguranță o sa rada de mine si cu siguranță o sa spună la toată clasa. Mai ales, cand o sa audă Chloe, si la mormântul meu va orăcăi. Off...
Bag nasul in perna.Tikki:Marinette?
Ma:Tikki! Scuze! Lasa-ma...
Tikki:Trebuie sa...
Ma:Lasa-ma!
Eram asa strasata! Ma gândeam nu mai la momentele in care era asa perfect si la momentul in care i-am zis că-l plac.
Trrrrrrrrr
Telefonul? Il iau si vad un mesaj.
„Marinette, scuza-ma pentru azi. Numărul de telefon il am de la Alya. A venit la mine Chat Noir si m-a întrebat unde stai. Te rog, de dragul lui Chat Noir.😿
Adrien”Off...hai de dragul lui Chaton...
„Dragă Chat Noir, ști unde este brutăria părinților mei? La fleur se numește. Terasa de deasupra ei, este a mea.
Marinette”Peste 5 minute...
Cineva bate in geam. Oare cine e?
Ma duc la geam si vad o siluetă...Chat Noir? Întredeschid geamul.
Ma:Chat Noir?
???:Da...
Ma:Ce vrei?
Apoi deschid geamul larg. Intra ușor, se întoarce, închide geamul si sta cu spatele. Tremuram...ce vrea motanul ăsta?
Ma:Ce vrei?
CN:Marinette?
Se întoarce cu fața la mine si ma ia cu o mana de talie si alta de bărbie.
Ma:Da? Si nu ma atinge asa!
Îi iau mâinile de pe pe mine. Transpiram cu fiecare secunda.
CN:Marinette, îl iubești pe Adrien?
Ma:Da. Vino...
Ii fac semn sa vina spre pat ca sa ne așezam. El rămâne la lângă pat in picioare. Il trag de mana si cade peste mine. Ii simțeam răsuflarea pe gat si acum eram transpirata toată.
CN:Marinette, Adrien a zis ca te vrea ca cea mai buna prietena. El nu e pregatit...
Ma:Sa iubească?
CN:Nu. Nu am vrut sa sune asa...sa aibă o relație cu cineva. Logic, si el iubește.
Ops...cred ca m-am îndrăgostit de Chaton. Nathaniel, Adrien si acum Chat? Toate intr-o singura zi.
CN:O cunoști pe Ladybug?
Ma:Da! Tu pe Adrien?
CN:Da.
Ma atinsese pe talie si ma înroșisem. Își apropie buzele de ale mele cand...
???:Aaaaaaaaaa! Ajutor!
Ma:Țipete?
Chat se dădu jos de pe mine si se duse înspre geam.
Ma:O sa ne mai întâlnim?
CN:Da, prințesa mea!
Si deschise geamul si o zbughi pe fereastra.
Tikki:Marinette?
Ma:Da Tikki, o să-ți explic. Tikki, transforme moi!
Ma întreb cine e posedat acum?
CN:My lady, ce faceți la ora aceasta?
LB:Ce as putea face?! Tu nu vezi?
CN:Scuze! Îmi imaginam ca ... In mintea mea nu era nimeni posedat dar...
LB:Ai grija! Nathaniel?
N:Nu sunt Nathaniel! Sunt Le Designeur!
Nu pot sa cred! Nath? Tikki a avut dreptate! Off...
LB:Stai! Te pot duce la Marinette.
N:Da! Unde este! O cunoști?
★Nathaniel★
LB:Da! O cunosc!
Pa:Le Designeur! Nu o asculta! I-ai miraculosul sau îți iau puterile!N:Stai calm! Stiu ce fac!
LB:Chat Noir! Lasa ca stiu ce o sa fac!
CN:My lady! Ai grija!
LB:Le Designeur! Deci,stiu! Marinette il iubește pe Adrien si pe tine te-a lăsat balta! Daca vrei, te poți face mai interesant dar nu cred ca te va alege. Următoarea fata de care îți place care e?
N:Mmm...Lila.
LB:Bine! Sigur ca aceasta Lila te va plăcea! Acum dă-mi pixul!
N:Da! Nu mai am ce face cu el. Mersi Ladybug!
LB:Cu placere!
★Marinette★
Iau pixul si fug la Chat. Il deposedez.
O mana ma ia de talie si ma face sa tresar. Îmi bătea inima foarte tare.CN:My lady...
Ma întoarce cu fata la el si încearcă sa ma sărute dar eu ma zbat si ies din bratele lui. Fug si ma duc la turnul Eiffel si știam ca eram urmărită de el dar ma grăbesc si ajung intr-un unghier dintre doua blocuri.
CN:Ladybug? Ladybug? My lady? Unde ești...
Acum imi suna si ultimul bipait si ma detransform.
Tikki:Marinette?
Ma:Tikki, intra in gentuță si vorbim acasă.
Tikki:Bine.
S-a dus si ziua asta. Aaa, stai patrularea cu Chat. Nu ma mai duc. Mi-e somn. Off...prima misiune ...
Va urma...
CITEȘTI
Miraculous Ladybug and Chat Noir llVolumul 1ll FINALIZATĂ
FanfictionMARINETTE ADRIEN DOI ELEVI DIN CLASA A ZECEA LA LICEUL DIN PARIS AU O IDENTITATE ASCUNSA LADYBUG AND CHAT NOIR, FETELE MASTII, NUMELE MASTII, O CARTE PLINA DE FANFICTION CA IN ALTELE.