Luni...
★Marinette★
Intru încet in clasa. Toți erau prezenți. Fiecare dintre ei făcea cate un lucru si vorbeau. Ma îndrept ușor înspre banca. Ceva ma face sa ma împiedic si sa fac contact cu podeaua cea rece. Simțeam cum toate privirile erau ațintite asupra mea. Doua brațe cunoscute ma ridica. Vad ca era...Na:Marinette? Ești bine?
Ma:Nathaniel?
Na:Te-ai lovit?
Ma:...
Pe fata lui se vedeau urme de plâns. Ochiul acoperit cu parul lui de foc era aproape învinețit. Cum? Ce a pățit? Ma trage de mana afara din clasa. Nu pot sau observ cum Adrien se uita cu ura la noi. Ce au pățit băieții ăștia doi? Adrien era si el învinețit pe mana? Doar nu au...
Na:Pot să-ți explic...
Ma:V-ați certat?
Na:Marinette...eu...
Ma:De ce?
O lacrima fierbinte îmi curge pe obraz.
Na:Uite ce s-a întâmplat... Eram in curtea scolii si ma plimbam. Adrien vine la mine si îmi da o palma. Apoi ne-am luat la bătaie si desigur ca el a castigat.
Ma:Nu v-a văzut nimeni?
Na:Nu. Era 7:00 .
Il iau strâns in brațe si apoi el îmi șterge ușor lacrima de pe obraz. Ma desprind din îmbrățișare si il iau de mana strâns. Intru in clasa cu el după mine si ma opresc in dreptul băncii a lui Adrien.
Ma:Voi doi aveți de dat niste explicații!
Ad:Marinette... Eu...
Ma:Nu ma lua pe mine cu Marinette! Afara acum!
Il iau de mana si pe el. Toți ochii erau pe noi. Ii duc afara din clasa si le dau drumul la mâini.
Ma: De ce v-ați bătut? Adrien, ești primul!
Ad:Pai...ca...ne place aceeași fata.
Ma:Nathaniel?
Na:Da...cum a zis furaciosul asta.
Ma:Mda...pai...de ce nu ați vorbit cu aceasta fata pe care il place? De ce trebuie sa va luați la bătaie ca animalele? Mmm? Sau nu aveți educație?
Ad:In primul rand, acea fata ești tu. In al doilea rand, ca sunt un animal si nu pot spune ca am promis ca țin secret si in al treilea rand, sunt un fotomodel educat si iubit de oameni.
Apoi pleacă in clasa. Ma Lasa cu gura casca. Aceste cuvinte m-au încremenit.
Na:Marinette...
Ma ia de mana.
Ma:Nath? Ma mai iubești?
Na:Orice om a iubit doar o data in viață si iubirea vieții mele ești tu si mereu vei fi tu.
Ma:O...Nath!
Si după mult timp, sărutul lui Nathaniel se desenează pe buzele mele. Intram in clasa si ne ducem in băncile noastre.
Al:Deci tu si cu Nathaniel?
Ma:Mda...*spun trist*
Al:Deci, in doua?
Ma:In trei.
Al:Cine e al treilea?
Ma:Chat...
Al:Inima...3?
CITEȘTI
Miraculous Ladybug and Chat Noir llVolumul 1ll FINALIZATĂ
FanfictionMARINETTE ADRIEN DOI ELEVI DIN CLASA A ZECEA LA LICEUL DIN PARIS AU O IDENTITATE ASCUNSA LADYBUG AND CHAT NOIR, FETELE MASTII, NUMELE MASTII, O CARTE PLINA DE FANFICTION CA IN ALTELE.