Acest capitol trebuie citit de copii de peste 12 ani, cei sub numai cu acordul sau cu parintii ori familia. Genul capitolului:Dragoste. Poate conține ficțiune de adolescenți.
★Marinette★
Ma trezesc cu greu din pat. Tikki tocmai ce îmi turnase un pahar de apa in cap si apoi am injurat-o spunând:Du-te in papuci! Si apoi ne-am împăcat. Vad ca m-a trezit la ora 7:05 așa ca ma pun la spălat. Asta pentru ca îmi turnase suc de căpșune si parul era totuna. In dimineața asta nu vreau sa il mai vad. Sa il mai vad pe acel om. Totul s-a întâmplat acum o săptămână. Dau drumul la apa si ma dezbrac si ma bag in cada. După ce ies, ma usuc la par. Ma îmbrac in hanoracul cel negru cu o inima franta in mijloc si pantalonii care merg cu hanoracul, negrii, adidași albi si parul desfăcut. Îmi iau o guma de mestecat si îmi pun gluga. Îmi iau rucsacul cel negru pe umar si Tikki rămânea acasă pentru ca in câteva zile sau chiar azi am sa renunț la Ladybug pana o voi readuce pe vechea Marinette in viață. Cobor scările pana in brutărie.M.M:Marinette?
Ma atinge cu mana ușor de umar.
M.M:Uite...azi pentru ca tot e ziua îndrăgostiților... Ai ceva special.
Îmi baga punga in ghiozdan. Ma întorc la mama si ii zic:
Ma:Mulțumesc...ma...Sabine!
Plec din brutărie si o iau pe drumul spre școală.
★Tom★
T.M.:Sabine...ce am putea face? Marinette s-a schimbat enorm!M.M:Tom...de câteva zile e secretoasa si nu mai vorbește cu noi. Nu îmi mai recunosc fiica!
Un client:Vreau doua franzele va rog!
★Adrien★
Il aștept pe Nino in banca. Ma tot gândesc la ticaloasa de Volpina ca mi-a luat-o pe Mari. Dintr-o data, o fata îmbrăcată in negru intra in clasa. Cine ar putea fi? O urmăresc ca pe un pui pe mama lui. Se aseaza in banca lui Mari...NU! Nu poate fi ea!Ad:Marinette?
Intra si Alya si începe sa tipe. Vene lângă mine si ma ia de gat.
Al:Tu...Tu ai schimbat-o!
Ad:Eu?
Al:Da! Sa nu te mai atingi de ea sau o sa...
Ma:STOP!
Marinette ii ia mana lui Alya de la gatul meu. Își ia ghiozdanul si se pune in ultima banca, aceasta fiind goala. Toată lumea se uita la mime cu dispreț. Se duc cu toții lângă Marinette.
★Marinette★
Max:Marinette?Kim:Ce ai pățit?
Rose:De ce ești așa...
Juleka:Îngândurata?
Ma uitam in jos. Cu lacrimi in ochi icep sa povestesc ce mi-a făcut el.
Milene: Când am sa pun mana...
Ivan:O fac eu pentru tine!
Ivan se îndreaptă catre Adrien si ii da cu pumnul in burta. Ceilalți băieți se duc si il bat. Nu puteam sta sa ma uit.
Ma:STOP! POTOLITI-VA CU TOTII! NU VA MAI PURTATI CA NISTE COPII!
Ii dau la o parte. Adrien avea rani pe tot corpul. Ma aplec lângă el cu tot cu ghiozdan. Iau din rucsac vata pentru ca problemele lunare nu se rezolva cu tampoane si in caz de urgenta am nevoie. Max îmi întinde o sticluță cu spirt. De unde are el spirt?
CITEȘTI
Miraculous Ladybug and Chat Noir llVolumul 1ll FINALIZATĂ
FanficMARINETTE ADRIEN DOI ELEVI DIN CLASA A ZECEA LA LICEUL DIN PARIS AU O IDENTITATE ASCUNSA LADYBUG AND CHAT NOIR, FETELE MASTII, NUMELE MASTII, O CARTE PLINA DE FANFICTION CA IN ALTELE.