20.Călătoria în timp (partea 4)

104 11 2
                                    

★Marinette★
Dimineata, o silueta deschise perdelele. Chat ma ținea in brațe așa ca el nu putea fi.

???:Buna dimineața, Ladybug!

LB:Ccine ești?

Ma ridic in așezat si vad ca pune ceva pe marginea patului.

???:Ladybug, te rog sa ma ierți pentru aseară. Ai pe pat niste haine. Ai si masca pentru a nu sta transformata mereu.

El se îndreaptă spre ușă. Pune mana pe clanță si își întoarce capul. Era blond. Dar, semăna cu Adrien si era mai bătrân.

???:Ne vedem diseară!

Apoi pleca.

CN:Ladybug? Cine era?

LB:Motănel, pai...cred ca proprietarul.

CN:Ce a vrut?

LB:Mi-a lăsat niste haine.

CN:Eu ma duc...*se ridica din pat* sa mănânc. Sa vii când vrei.

LB:Bine.

Apoi iese din camera. Ma duc la ușă si o închid, punând zăvorul.

Tikki:Ce bine... Am amorțit.

Ma:Scuze Tikki! Ia sa vedem ce haine avem aici...

Erau un tricou alb cu o gărgăriță pe el in mijloc, colanți maraca Ladybug si o bluza de trening tot aceeași marca. Ma duc la oglinda si îmi prind parul in doua codițe, apoi îmi pun masca de Ladybug.

Tikki:Ce frumoasa ești, Marinette! Dar, de ce nu îți lași parul pe spate?

Ma:Pai...nu vad de ce nu.

Îmi desfac parul. O las pe Tikki in camera. Ma duc pe hol. Cobor scările si ajung la parter. Ma duc pe la o ușă si dau de bucatarie, unde Volpina gătea.

CO&MI:Vrem mâncare! Vrem mâncare!

Ma:Copii! Fi-ti mai ordonați!

CN:Wow...

CO:Tata? Ești bine?

Cred ca l-am vrăjit. In orice caz, îmi place jocul ăsta! Fac o rotitura si apoi ma așez lângă Concinelle si el.

VOL:Gata! Mâncați! La desert avem clătite!

Ne apucam toți de mâncat. Încercam sa fiu cat mai senzuala in mișcări. Voiam sa il mai învăț minte pe motan. El își făcuse un tic si se tot scărpina pe picior. Cand ajungem la clătite, el manca una si apoi, eu nu observasem ca se apropiase cu scaunul de mine. Ma uit la el mirata. Când termin de mâncat, beau niste apa si ii aștept pe ceilalți. Volpina îmi luase farfuria si Chat își puse mana pe piciorul meu. Ma făcut sa tresar. Îmi bătea inima extrem de tare. Pana la urma, ma scuz si plec in camera. Eram așa frustrata încât, las ușă deschisa. Ma trântesc in pat. Dintr-o data, aud un zgomot si o greutate peste mine. Dau perna din fata ochilor si era el.

CN:Crezi ca ma faci sa ma excit si nu îți primești pedeapsa?

LB:Motan prostuț!

CN:Si ma mai faci si prost?

LB:Mi s-a rupt sfoara de la masca.

Chat se da de pe mine si ia din noptiera o masca. Mi-o întinde si se întoarce cu spatele.

LB:Gata.*in șoaptă*

CN:Mmm...

Se întoarce cu fata la mine si se năpustește asupra buzelor mele sarutandu-le si framatandu-le. Era o senzația așa plăcută. Rupe sărutul si se uita in ochii mei.

CN:Te iubesc, My lady!

Se da jos de pe mine si iese din camera.

Tikki:Wow! Marinette!

Ma:Shh!

Tikki:A...Ladybug!

Ma:Wow...

Ma las pe spate si nu putem sa cred ca s-a întâmplat.

Ma:Tikki? Oare Chat Noir chiar ma iubește?

Tikki:Nu poți fi cu el daca ești cu Nathaniel.

Ma:Ma despart de el.

Tikki:Cum?

Ma:Stiu ca ai tu o soluție.

Tikki:Daa...m-ai prins! O sa ți-o zic atunci când te va întreba.

Ma:Ok.

Tikki:Marichat sau LadyNoir e in plina desfășurare!😂

Va urma...

Miraculous Ladybug and Chat Noir llVolumul 1ll FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum