2. Zlomená noha

46 5 2
                                    

Probudila jsem se v nemocnici na posteli. Vedle mě seděla na židli mamka.
,,Dobrý den madam..." zavtipkovala mamka, ale mě to vtipné nepřišlo.
,,Ahoj mami, co se stalo.?"
,,Ve škole sis zlomila nohu a omdlela si. Zavolali ti sanitku."
V duchu jsem litovala, že jsem omdlela. Vždycky jsem chtěla vidět jak to v sanitce vypadá.
,,Mami...kdy budu moct jít domů.?"
,,Ještě ne. Nohu máš zlomenou na dvakrát a doktoři si tě tu chtějí nechat ještě tři dny na pozorování."
No tak to je špatný. Co tu budu dělat.!
Budu se nudit...hrozně nudit. Naproti mé posteli byli na zdi pověšené hodiny.
Čtvrt na tři.
Do pokoje přišel doktor a řekl: ,,Ahoj Aneto. Co noha? "
Odpověděla jsem, že bolí a doktor se trochu pousmál. Nevěděla jsem co si mám myslet...  ,,No, každopádně za chvíli přijde zdravotní sestřička a  přinese ti oběd. Doufám, že ti bude chutnat. Dnes jsou karbanátky."
Mamka odešla a doktor šel hned za ní.  No... řekla jsem si, že hnusnější obědy než ve škole už být nemůžou.  Velmi jsem se spletla.
Už, když zdravotnice vešla do mého pokoje, cítila jsem takovou zvláštní vůni.  Měla jsem hlad, tak jsem to musela sníst...
Udělalo se mi špatně. Byla jsem spocená a unavená.
Přikryla jsem se a s divným pocitem v žaludku jsem usnula...

Osudu neutečeš.Kde žijí příběhy. Začni objevovat