Őrült kecske és körömvágás

54 8 3
                                    


Hatalmas értékű hármas dolgozatom tarottam a kezembe, aminek még örültem is. Így kezdődött ez a csodás kis röhögőgörcsbe fulladt óra.

Szóval úgy öt perc múlva @Cantye hatalmas szükségét éreztem, hogy levágja a körmeit. Igen, egy ollóval elkezdte vagdosni, ami kissé hangos volt, de ugyan kit zavar, ha valaki matekórán vágja a körmét.

- MOST DELTOIDOT FOGUNK SZERKESZTENI!- ordította el magát a tanárnő, én pedig hozzáláttam a munkához, amelyre vágytam, mint Szent Johanna a máglyán égetésre.

- Ez nem hasonlít egy deltoidra- szólalatam meg a füzetemet bámulva.

- Nem baj- felelte @Cantye és tovább vagdosta a körmét.

- LAPOZZATOK VISSZA A DELTOID TULAJDONSÁGAIRA- kiabálta a tanárnő, úgy, hogy még az egyel feljebb lévő töriterembe is biztosan hallani lehessen.

Belátva, hogy a maradandó halláskárosodást nem kerülhetem el, kezdtem lapozgatni a füzetem, de kisvártatva leesett, hogy másikba van.

- Mutii- hajoltam bele a körömvágó @Cantye aurájába, hogy megbámuljam a feladatot.

- Ez mi? Olyan, mint egy kecskefej- böktem oda és elkezdtem belerakzolni egy kecskét.

A barátnőm miután minden kezén pont jó volt a köröm, persze segített.

A csöngetés megváltó volt, de után követtkezett csak a szekrényen átvágódás tesiből.

Luv: @Cantye (KÖVETNI KÖTELEZŐ!!)


mindennapos életképekWhere stories live. Discover now