Méretezés éneklés és Nyuszi

26 4 2
                                    


Az óra eleve érdekesen kezdődött. Cantye elővett a táskájából egy plüss pókot és azzal szórakozott én meg figyeltem, fulladozva.

- Mi legyen a neve?- nyomta bele az arcomba.

- Nyuszi- feleltem, kitérve a pók útjából.

(A Nyuszi egy másik ügy szüleménye- a szerk.)

Felnézek a táblára, látom, hogy az van felírva : 12. Gondolom magamba: Há, milyen könnyű!

Elkezdek szórakozni az ötvencentis vonatzóval, ami mindig beleállt a hasamba, kimértem a tizenkettő centit. Ránézek Cantye munkájára, látom, hogy sokkal kisebb. Mivel pont nem érdekelt az egész, inkább elfeküdtem a padon.

Egyszer csak látom: Cantye az ollóval (AZZAL az ollóval 😂) a művészettörténet könyv hátulját vagdossa.

- Te mit csinálsz?- hajolok most én az aurájába.- Caaant!

- Névkártyát Nyuszinak- bök a pók felé.

Valahonnan letépett egy cérnát, átfűzte a lapon és felkötötte Nyuszi nyakába. Persze én már fetrengtem a röhögéstől.

Aztán jön csak a java. Cant elkezd énekelni (?).

- Jaj, Hédi hogy is van tovább?- kérdezi.

- Valami néni süt valamit, Sárikának meg piros a feje. Asszem.

Ekkor tört ki rajtunk a teljes röhögőgörcs.

- SZAKTANÁRIT FOGTOK KAPNI ÉS JELZEM AZ OSZTÁLYFŐNÖKNEK, HOGY ÜKTESSEN EL!

mindennapos életképekWhere stories live. Discover now