Ezanın sesiyle gözlerim açıldı gidip abdest alıp namaza durdum içimden geldiği gibi rabbime dua ettim birazda kuranı kerim okuyordum uykuya dalmışım biran"ali abi bizim evdeydı ama bir şeyler garipti sıkıntı içinde uyandim"Annem assagida kahvaltı hazırlıyordu bende yardim ettim ve hemen hazırladık babamıda gelmesiyle tamamladık.
Formalarımı giyip okul icin hazırlandım ardından ayşeler in evlerinin önüne gelince bir an duraksadim gördüğüm rüya geldi aklıma.Neyse kapıyı çalayım diye konuşup kapiyi çaldım..
Kapı açıldı ama açan ayse değildi abisi aliydi icim içim gene garip oldu başımı öne eğdim hemen.
-şey Ali abi ayse hazır degilmi??
İçeriye doğru Ayse!!hadi Asiye gelmiş acele et diye seslendi.
-Gelir simdi Asiye..
Sesizce
-tamam.
DedimAyşe koşarak mahcup bir yüz ifadesiyle yanıma kostu..
-Asiye off beklettim kusura bakma😕
-Yok be olsun hadi gidelim artık
Biz önden gidiyorduk arkamizidan Ali abide geliyordu herzamanki gibi..
Okul biraz uzaktı ama biz yürümeyi tercih ediyorduk genelde bazen Ali abi arabayla gidiyordu tabi bizide götürüyordu 😊Biz hep beraber büyüdük beraber oyunlar oynardik çocukluğumuz hep beraber geçti..
Ayşe sessizliği bozup konuşmaya basladi arkaya donup abisine seslenerek;
-Abi yeni siyer öğretmeni gelecekmiş duydun mu?
-Evet öyle diyorlardı.Ama sen daha iyi bilirsin diyip gülmeye basladi😂
Evet ayşe biraz öyledir biraz değil öyle herseyi bilir ayaklı gazete derlerya ondan ama çok da saftır ali abin sozleri üzerine bizede güldük haklıydı çünkü okula gelmiştik artık bizim sınıfla ali abinin sınıfı aynı kattaydı ali abiye arkadaşları seslendigini duydum bakmadığım için emin değilim biz sınıfa çıkıp arkaşlar la muhabbete basladi k bile ilk zilin çalmasıyla hoca da geldi selam verdi tabi aldık ders matematikti Ayse'nin en sevdiği ders benim ise uykum gelir hep ,Ayse de olmasa mat. dersinde napcam bilmem neyseki zil caldida derin bir oh çektim..
Ayşe gülerek
-Çok guzel bir konuydu demi??
Diye imali bir soru sordu tabi biliyor sevmediğimi dalga geçiyor benimle-Hıı nedemezsin bayildim okadar belli ediyormuyum😉
Gulusmeye basladi k biz gene..
Fatma var bide bizim grupta aslında grup değil ama bize hep 3 'lu silhaşorler diyorlar😊
Son zilin çalmasıyla evin yolunu tuttuk biz kolkola yururuz genelde önce fatma evine gider sonra ayse ve ali abi sonrada ben😊Saat 8 gibi babamın telefonu çaldı babam "tamam tamam evdeyiz "dediğini duydum,ben ve annem mutfakta bulaşıkları hallediyorduk babam bize seslendi;
-Hanım!
Annem:efendim
-Fusun hanım ve eşi geliyorlarmış
Annem:Tamam bey
Biz annemle bakışıp gulustuk sanki bizimkiler geliyor dercesine konusmadanda anlaşabilirdik annemle.biz annemle küçük bir hazırlık yaparak çayı koyduk ve içeriye geçtik.
Zizizizi
Babam kapiyi açtı ve hoşgeldiniz dedi,biz Fusun teyze ve dostum ayseyle sarıldık, ali abi babamın elini öptü ve oturma odasına geçtik ve muhabbet koyulasti sohbete çayda eşlik edince ohh mis..
Bir an ali abinin bana baktığını hissettim kafamı ona doğru çevirince gözlerini kacirdı ama farkettim bana bakıyordu Allahim ne oluyordu böyle hemen dışarıya çıktım kaçarcasına mutfaga gittim sandalyede oturup iki elerimi kafamin arasına alıp bekledim biraz bi ayak sesi geldi kafami çevirip baktığımda ali abi vardı.Neden ama ne yapıyordu burda?Ali abi:Asiye??
Cevap vermek istedim ama kelimeleri unuttum sanki efendim diyemedim sessiz kaldım ve hemen orayı terk ettim.
Bölümler daha uzun olacak diğer bölümler kusura bakmayın..
Arkadaşlar bir dahaki bolum ali'nin ağzından olacak insallah 😊selametle kalin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚘❤^Aşk^❤⚘
Dla nastolatkówHz. Mevlananın aşkı tarifi Ateşin olduğu yerden nasıl dumanlar çıkarsa, bir gönüle aşk şimşeği düşünce, artık o gönülde bir başka gönül kesilir. Katır çobanı incinin kıymetini bilmediği gibi, sıradan adamlar da âşıkların halini bilemez. Âşık kimse b...