Jimin (1/2)

1K 35 17
                                    

Okul ve kavga da çoğunluk vardı. Bu yüzden okul ve kavga konulu yazdım. Keyifli okumalar~

Eski sevgilin seni arka bahçe de bekliyordu. Sana bir şey söylemesi lazımmış. Gitmek istemiyordun çünkü seni kullanıp çöpe atmıştı o şerefsiz.

Kızları altında inletmek isteyen biriydi sadece. Ama sen bunun farkına varamamıştın. Seni kullandıktan sonra anlamıştın her şeyi.

Sınıfından çıkıp arka bahçeye ilerlemeye başladın. Kafana vuruyordun bu arada 'Neden gerizekalılık edip gidiyorum ki. Allahım sen yardım et bana' diyordun.

Arka bahçeye geldiğin de eteğini düzelttin ve derin bir nefes aldın.

Gi Kwang duvara yaslanmış seni bekliyordu. Geldiğini görünce senin en sevdiğin ama sonradan nefret ettiğin gülümsemesini sana sunmuştu. Kafanı aşağı eğdin. Bu gülümsemeyi görmek istemiyordun...

"Hoşgeldin (Adın)"

"Hoş bulmadım Gi Kwang"

Gi Kwang'ın tam önünde durduğun da gülümseyip saçını kulağının arkasına koydu. "Bakıyorum da saçlarını boyatmışsın. O piç beğendi mi bari?"

"Sanane! Ve ona piç diyemezsin anladın mı beni!?"

Belinden tutup hızla duvar ile arasına aldı. Hafif bir çığlık atmıştın. "Bırak beni. O kıza gitsene sen!"

Kıkırdayıp iyice sokuldu sana. "O kız benden ayrıldı. Bu gecelik sana ihtiyacım var bebeğim."

"Siktir git diyorum!!"

İtelemeye çalışsan da başaramıyordun. "Ne oldu o şerefsizin altında inlerken sorun olmuyor da-"

tokat atman ile birlikte Gi Kwang'ın sözü kesilmişti. "Bittin kızım sen" deyip hızla dudaklarına yapıştı.

Zor da olsa ayrılıp "JİMİN!!!!" diye bağırmıştın. Jimin senin sesini duyduğu an arkadaşlarının yanından ayrılmış sesinin geldiği yere doğru koşmaya başlamıştı.

Siz ikinizi gördüğünde hızla koşup Gi Kwang'a yumruğu basmıştı. Gi Kwang senden ayrıldığın da derin bir nefes vermiştin.

Jimin Gi Kwang'ı tekmelemeye başladı. Gi Kwang'ın ağzından, burnundan, kaşında, bütün yüzünden kan gelince Jimin'i durdurdun. "Jimin! Yeter"

Jimin alayla gülüp sana döndü. "Ne yoksa bu piç kurusuyla mı olmak istiyorsun?"

"Ne alakası var şimdi?"

Gri saçlarını sinirle karıştırıp sana döndü. "Sürtük olmak bu kadar mı hoşuna gidiyor! Eski sevgilin o senin! Altında inle-"

Sözü onun yüzüne attığın tokat sayesinde kesilmişti. Dolmuş gözlerinle ona baktın.

"Seni seven bir kıza başka adamların altında inleyen bir sürtüksün demek ne kadar g-güzel değil mi? Senin gibi piçler için. Bir daha asla konuşma benle Jimin. ASLA!"

Tabi ki de işi berbat etmedim. Sadece ilk bölüm böyleydi. Devamı mutlu son merak etmeyin.

Yazan : evvalenhisar


Bts İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin