Bu bölüm iselKalamuu için yazılmıştır. Rahatsız olanlar okumasın.
"Bırak beni Jungkook!" Kolundan tutmuş vaziyette seni odanın içerisi ne soktu. "Yeter dedim san-" sözünü bitirememen dudaklarının üstüne kapanan dudaklar yüzünden olmuştu.
Seni sertçe öpmeye başlayınca canın acımış ve gözünden bir damla yaş düşmüştü. Sinirle iteledin Jungkook'u. Dudağını kolunla sildin. "İstemiyorum anlamıyor musun!" dedin bağırarak.
"Bak (Adın) Öyle bir şey yok sen her şeyi yanlış anladın" Sinirle ona doğru yürüdün. "Neyi yanlış anladım. Basbaya öpüyordun o sürtüğü" Ellerini beline koydu ve sana bakmaya başladı.
"Ben senden başkasını öpmem. O üstüme atladı yemin ederim." Affetmiş gibi oldun ama hemen affetmek istemiyordun. "(Adın) lütfen ama~~" diyerek sana baktı. Bu haline dayanamadığın için kafanı salladın.
"Yani affettin mi?" "Evet" "Peki o zaman" diyerek seni kucağına aldı. "Hey ne yapıyorsun" Sana baktı ve göz kırptı. "Şimdi anlarsın"
Seni yatağa yatırdı ve üstüne çıktı. Ne yapacağını anlamıştın. "Hayır Jungkook. Kalk üstümden." "Banane yatağa yatırdım bile."
Senin boynuna yaklaştı ve minik ama o kadar da etkileyici öpücükler bırakmaya başladı.
Korkuyodun aslında. Ama sevdiğin adamla bedenlerinin buluşması sana rüya gibi geliyodu. Bu yüzden ona karşı direnmeyi bırakıp anın tadını çıkarmaya başladın.
Jungkook da bunu anlamış olacak ki gülümsemiş ve senin kıyafetlerini çıkarmaya başlamıştı."Immmm Jungkook yap artık şunu"
" ahhh sabırlı ol bebeğim"
Sen artık duramayacak duruma geldiğinde Jungkook içine girmişti. Başta ufak bir acı hissetsende hemen geçmişti.
"Jungkook-ahh hızlansana "
" ben canın acır diye yavaşlamıştım. Ahh (adın) beni cıldırtıyorsun"~~
Jungkook sonunda senin içinden çıkmıştı ve yatağa boşalmıştı.
"Niye içime boşalmadın?"
"O işin sonunda minik kookieler olucağı için onu evliliğimize sakladım sevgilim"Onun bu garip düşüncesine karşılık ona iyice sokulmuştun
"Artık tamamen sana aidim..."Biliyorum kısa oldu ve geç geldi ama evvalenhisar hangimiz yazsak karar veremedik. Umarım beğenmişsinizdir. Ay bi de benim ilk smutum.