III.
Severus
Pozriem sa na Šedú Lady, ktorá je už na odchode. Remus sa ku mne priblíži a oprie sa o stôl.
“Čo to má znamenať?” spýtam sa ticho.
“Myslím si, že Harry je so svojimi rodičmi a Síriusom,” odpovie ticho Brumbál.
Odfrknem si. Na to by sme z toho listu vážne neprišli.
“Čo znamená L a Z?” spýtam sa aj keď mám tušenie.
“Lily a Záškodníci. Myslím, že Harry sa chce vrátiť. Inak by nesledoval tých dvoch a všetkých na hrade,” pokrúti hlavou Rem.
“Povieme o tom tým dvom?” spýta sa Lucius.
Prikývnem.
“Mali by o tom vedieť. Ale ako nás môže sledovať? A to znamená, že nás sledujú aj ostatní. Nepríjemný pocit,” otrasie sa Rem.
V tom súhlasím. Nakoniec Lucius ide nájsť chalanov, Brumbál ide na večeru, tak tu zostanem sám s Remom. Postavím sa a objímem ho.
“Poď. Pôjdeme do izby,” pobozkám ho na krk.
Zasmeje sa a prikývne. Nechal som si stále izby v žalároch.
Harry
Poslali im list. Majú o mňa strach. To nie. Musím sa odtiaľto dostať. Dusím sa tu. Nepozorovane bežím do lesa, kde si sadnem do lístia. Po tvári sa mi začnú kotúľať slzy. Draco, Ron. Toľko mi chýbate. Rozvzlykám sa naplno. Niekto do mňa drgne tak sa pozriem hore. Je to mláďa toho okrídleného jednorožca. Pousmejem sa a pohladím ho po nose.
“Ahoj maličký. Kde sa tu berieš? A kde máš rodičov,” spýtam sa.
Ten iba pokrúti hlavou a ľahne si pri mňa.
“Chápem. Aj ja som sám. Budem ťa volať Silver. Čo povieš,” pohladím ho.
Iba zaerdží a zase sa uloží. Opriem sa oňho.
“Asi mi nevieš pomôcť dostať sa odtiaľto, že. A aj môjho krstného otca. Že?” pousmejem sa smutne.
Silver mi neodpovie. Ako by tiež mohol. Ani si neuvedomím, že zaspím.
Prebudím sa a zistím, že okrem jednorožca pri mne leží veľký čierny pes. Sírius. Pousmejem sa.
“Čo tu robíš?” spýtam sa.
Sírius sa premení a sadne si oproti mne.
“Strážim ťa. Nemohli sme ťa nájsť, tak sme dostali strach. Nakoniec sme ťa našli s Jamesom tu. Bohužiaľ musel ísť s Lily naspäť domov. Ako mŕtvy nemôžu dlho zostávať mimo miesta kde zomreli. Ja som tu len uväznený rovnako ako ty,” usmeje sa.
“Ja viem Sírius. Chcel by si sa vrátiť so mnou?” spýtam sa.
“Poď sem,” pousmeje sa a ja sa mu uložím v náručí.
“To vieš, že chcel. Stále je tam niekto koho milujem. Rovnako ako ty,” pohladí ma po vlasoch.
“Vážne a kto?” spýtam sa zaujato.
“Lucius,” zasmeje sa ticho.
Šokovane sa posadím a vyvalím naňho oči. Ústa otvorím dokorán. To myslí vážne?
VOUS LISEZ
Harry Potter a Svet za Zrkadlami
FanfictionTáto poviedka sa začne pridávať 4.1.2017. Je aj na mojom blogu - kiliaice1415.infoblog.sk ;) Warovanie: Poviedka je opäť SLASH - CHALAN x CHALAN, takže kto to nemusí nech to nečíta. Neskôr tiež M-preg. Už to snáď neviem bez neho ani písať :D Postav...