De eerste Pokemon

153 23 5
                                    

Ryan stond op en keek naar zijn wekker, hij was precies op tijd want hij moest om 9 uur bij professor Mitchell zijn. Hij kleed zich als een speer aan, en loopt vol enthousiasme naar het Pokemon gebouw. "Hallo ik ben professor Mitchell, Hoi ik ben Ryan en ik wil graag een Pokemon kiezen". Professor Mitchell was bang of hij nog wel de goede had, Ryan koos voor Squirtle, "oke Squirtle kom er uit"Alleen er kwam niks uit, Ryan was teleurgesteld, alleen professor Mitchell zei dat het niet uit maakt want, gras type is effectief op water. Dus knapte Ryan weer op en zei Bulbasaur kom eruit, en ja hoor de eerste Pokemon was binnen. "Professor Mitchell zei, vanaf nu ben jij officieel Amateur Pokemon trainer, ik geef je een pokedex om te kijken naar de indentiteit want de Pokemon"Ryan was zo opgewonden dat hij Bedankt zei en Gelijk er vandoor ging, zijn moeder stond te wachten om afscheid te nemen. "Ik zal je zo erg missen, ja zei Ryan ik jou ook. Maar ik heb mijn telefoon bij me dus als ik en petal city ben bel ik je dat ik veilig ben aangekomen". Ze gaf Me een dikke kus en ik zwaaide nog totdat ik haar niet meer zag, en vanaf nu is mijn Pokemon avontuur gestart. Ik liep in de richting van petal city, en ik dacht bij me zelf waarom ik in mijn eentje ben. Dus ik besloot eerst in deze regio op zoek te gaan naar gezelschap, maat de eerste paar uur ging het niet zo best. Totdat hij op de helft van het bos een raar geluid hoorde in de struik een paar meter voor hem. Eerst dacht ik dat het een Pokemon was, dus pakte ik mijn Poke Ball en zei kom te voor schijn. Alleen al snel hoort hij een stem dus weet hij al dat het geen Pokemon is, maar als het iemand is kan hij misschien wel met mij dit avontuur lopen. En kwam iets klein tevoorschijn een kat leek het wel, Ryan wist niet wie het was dus pakte hij zijn pokedex. "Meowth de krabkat Pokemon, meowth kan zijn nagels in en uit steken, en heeft scherpen poten die hij ook in en uit kan doen, hij trekt zijn nagels in omdat hij dan geen voetstappen kan achter laten. Voor een bepaalde reden, houdt Meowth van gouden glimmende munten." "WWOOWW " zei ik. maar daarna kwam wel iemand,"hallo ik heet Max en ik ben ook een Pokemon trainer. Al 1 week en ik heb al Meowth gevangen",Ryan was heel enthousiast en zei eerst dat we naar petal city en daar praten we door.

Jeeh, mijn boek is gestart en als jullie hem nu al leuk vinden stem dan alvast en zeg in de reacties wat jullie nu al van mijn boek vinden😀😀😀😀

Pokémon - mijn Pokemon reisWhere stories live. Discover now