De zeldzame vuur pokemon- de tsunami badge

23 2 0
                                    

De dag was weer begonnen en Ryan deed zijn ogen open, en moest eerst even nadenken waar hij ook alweer was. En toen bedacht hij het zich weer, hij gaat vandaag weer nieuwe Pokemon vangen en de water type gym verslaan. Ryan was gelijk weer enthousiast en maakte max wakker dat hij op moest staan. Toen Ryan zei dat we weer Pokemon gaan vangen kwam hij overeind en zei, " laten we nu dan meteen gaan". Ze liepen een hele grote deur door en er kwam iemand aan de deur, "hallo ik ben Swen, komen jullie om de gym te verslaan. "Ja" zei Ryan, en het zou fijn zijn als er nog iemand komt want wij willen een 2 tegen 2 gevecht. "Nou dan gaan we dat regelen, Simon wil je me even helpen. Wat moet ik doen, riep Simon terug, mij helpen om de gym te verdelgingen. Oh dan kom ik er aan wacht heel even, en daar komt een hele dikke man tevoorschijn. Hallo, ik heb haast dus laten we gelijk beginnen. "Lapras kom eruit, pokedex ik heb je niet nodig want ik weet wel welke Pokemon dat is. Gyarados kom eruit, die ken ik ook al dus de pokedex hoeft niet te komen. Swen zei dat wij mochten beginnen", dus gingen we maar beginnen. Oke Ivysaur kom eruit, ivysaurrrr, en begin met zonnestraal, Ivy hoorde ik hem terug roepen. Ivysaur deed het op gyarados alleen gyarados weet niet waar het vandaan komt want het komt uit de lucht. En max roept tegen zijn Pikachu doe donder en dat deed hij ook op lapras, allebei waren donder en zonnestraal raak alleen lapras is geen Pokemon die al heel snel is uitgeschakeld. En nu waren hun aan de beurt alleen hun waren niet zo slim om hun aanvallend op Ivysaur te doen, maar ze deden het op Pikachu. Swen zie dat gyarados waterpomp moest doen op Pikachul en Simon zei dat lapras draken pulse moest doen op Pikachu. Hierdoor was pikachu uitgeschakeld, maar Ryan zei dat Ivysaur weer zonnestraal moest doen op gyarados, hier was ook gyarados uitgeschakeld dus was het nog 1 tegen 1 alleen er was al wat Health van lapras en van Ivysaur niet. Dus was het grotere kans dat Ryan wint dan Simon. Oke lapras doe hydropomp, lap, lap hoorde ik lapras naar Simon roepen. Ryan zat even niet meer in het gevecht maar kon nog net zeggen dat Ivysaur moet ontwijken. Ivysaur ontwijkt hydropomp maar niet helemaal want hij is wel geraakt, alleen hij kan door vechten. Oke Ivysaur doe roede, Ivy hoorde ik hem nog naar mij zeggen. Dit was al de derde aanval die Ivysaur deed en lapras was nog steeds niet dood, maar lapras ik ook een hele goede Pokemon. Roede had lapras geraakt en lapras was nu wel een beetje slapjes aan het worden, Simon zei tegen lapras dat hij hydropomp moest doen alleen lapras was natuurlijk al een beetje zwak dus was hydropomp heel sloom en slecht, dus kon Ivysaur hydropomp heel makkelijk ontwijken. "Ivysaur maak het af met zonnestraal, Ivy, Ivy, "lapras was geraakt en lag op de grondt. "Ryan en Ivysaur winnen de tsunami badge, Ja goed gedaan. Max kwam naar ons toe en zei dat we eindelijk een badge samen hebben gewonnen. We hadden een speciaal blikje waar de badge in kon als je samen een gevecht had gewonnen. Dus deden we hem daar in en deden de groeten aan Simon en Swen en liepen weer door. Zonder dat Ryan het door had stond zijn ei al op 4.9 en dat wist max wel dus riep max enthousiast naar Ryan om te zeggen dat zijn ei ook op 4.9 staat van de 5, hij kan elk moment uit komen. En ja hoor na 100 meter kwam het ei uit van max, Ryan was heel opgewonden want hij hoopt natuurlijk dat max een goede krijgt. Dit was de eerste keer dat ze allebei een ei hadden gezien die uit kwam. Het was dus zo dat hij 2 keer tikt op het ei en daarna gaat het ei open en korte er een Pokemon uit. Dus ging het ei eerst 2 keer tikken en daarna de Pokemon, 1 keer tik, 2 keer tik, en er kwam een pory, pory hoorde ik iets zeggen. Waarschijnlijk was dat de Pokemon, hij was blauw en rood en robotachtig. Pokedex, Porygon de virtuele Pokemon, Porygon is in staat om zich geheel terug te keren naar programmagegevens, dat kan hij doen om op de cyberknop te drukken. Deze Pokemon is beveiligd tegen kopiëren, zodat het niet kan worden gedupliceerd door het kopiëren. Deze Pokemon kan nog evolueren naar Porygon2 en zo nog naar PorygonZ, deze Pokemon is erg zeldzaam. WoW max Die is echt cool, en weet je wat hij zei" dat hij heel erg zeldzaam was. Dat is toch cool, en dan hoop ik ook nog dat er iets leuks zit in mijn ei, alleen dan moeten we wel nog heel ver lopen. We hebben nu een Pokemon gekregen uit een ei, alleen Ryan wou nu weer een Pokemon vangen. Het schoot niet echt op want de eerste paar uur hoorde we alleen pika, en Bulba, want die lopen en verder hoorde we geen een andere Pokemon. We zagen al bijna de nieuwe stad fairystad heette de stad waar ze naar toe liepen. Max stond me uit te leggen dat fairy ook een Pokemon type is, net zoals: planten soort, water soort, en natuurlijk dan ook fairy soort. Dus was het hier ook wat makkelijker om Fairy soort Pokemon te vangen. En dat was ook zo want een paar meter veder hoorde we, Clefairy, Clefairy , we wisten niet wie het was dus pakten ik mijn pokedex er bij. Clefairy de fee Pokemon, op elke avond al het volle maan is, komen er groepen van deze Pokemon naar buiten om te spelen. Wanneer het dag wordt, keren de Clefairy terug naar hun rustige berg om daar te gaan slapen. WoW dat is cool, het is al 11 uur S'avonds en nu nog steeds een Clefairy, ze wouden snel gaan slapen en dus gooiden ze vlug de poke ball. 1 keer, 2 keer, 3 keer. Yes een nieuwe Pokemon, deze dag is ook al weer goed. Maar nu is het dus echt tijd om te gaan slapen, en regelde een hotel vlak voor het stadje: fairysatd. Morgen gaan we weer hele coole dingen vangen, en ik weet zeker dat mijn 10 kilometer ei morgen uit komt en er een hele goede Pokemon in zit.

Yeeh, het 5e deel is al weer klaar. Maar ik ben niet de enige met zo'n leuk boek. Mijn broer heeft ook een leuk boek wat ook over Pokemon gaat en die moet je zeker lezen.mystic7pokemon zo heet zijn account. Tot deel 6.

Pokémon - mijn Pokemon reisWhere stories live. Discover now