Пролог

308 19 11
                                    


Слънчевите лъчи бавно навлизаха в офиса на Агустин Бернаскони – детектив. Цяла нощ търсеше нещо по случая, който му възложиха. Прегледа бележката, оставена от похитителя няколко пъти, но не разпозна почерка. Агус хвана телефона и набра номер:

- Добър ден, господин Паскуарели! Надявам се да не съм Ви събудил!

- Не, естествено! – каза Руджеро, леко сънено. – Има ли новини от жена ми?

- За жалост нямаме вести от жена Ви...-чу се леко мънкане от другата страна .-Съжаляваме ,но не разполагаме с други факти и просто...

-Наех те ,защото си добър в това.И макар да има много по-добри от теб ,избрах теб ,защото си ми приятел-лека усмивка се появи на лицето на Агус.-Вярвам в теб и знам ,че ще успееш!-Рудж прекъсна връзката.

Агус се замисли над думите на приятеля си.Въздъхна и отново погледна бележката .Искаше да се откаже от този случай,защото може би беше невъзможен. Единственото нещо,което крепеше това беше надеждата на Ру. Той беше единствения човек ,който беше до него през живота му .

-Как мога да разбера кой те написа?-попита Агус  бележката ,което в съзнанието му звучеше по-нормално.Кого заблуждавам ,изглеждаше като пълен идиот .Добре,че никой не го наблюдаваше. Изведнъж в мозъка му се появи мисъл,която прескачаше през ума му. Когато я хвана ,се почувства...странно. В следващия момент набираше номера:

-Ало-каза гласът.

-Здравей. Трябва ми нещо...

А/Б

Здравейтеееееееее! Такам...тази история ме накара да я кача един човек,който не искаше да го споменавам{тя знае коя е } .И така... тя ми прати първата част и този пролог,но другите части ще ги пиша аз(зависи ,ако не я накарам).Надявам се пролога да ви е харесал.Утре пускам първа част!

Vote and Comment

Бааай 



Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 12, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

One love crimeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang