Kumsal Arslanoğlu liseli zengin güzel ve okulun en popüler kızı havasından geçilmezBabasının parası var diye her istediği şeyi yapan acımasız... arkasında peşinden ayrılmayan 2 kuyruğu var. Bade ve Selin
ve çok havalı ama iç dünyası bambaşka ve daha o dünyanın anahtarı kimsede yok
Ateş Yılmazlar . Normal halli bir ailenin 4. oğlu genellikle pek ilgi görmez fakat yakışıklılık konusunda herkese diz çöktürür .
Bu büyük aşkın yolu nasıl mı kesişti işte şu şekilde ;
Okulun son günüydü liseden mezun olma günü ;
Kumsal özel bir okulda okuyordu ve geleceği konusunda çok rahattı . Ateş çok çalışmıştı ve kendi emekleri ile bölüm birincisi olmuştu ve çok iyi bir üniversite kazanmıştı.Üniversitenin ilk günüydü . Ateş çok heyecanlıydı . Ancak Kumsal hiç heyecanlı değil hatta Ateş'in tersine asi ve sinirliydi . Çünkü ailesiyle sorunları vardı . Şımarık ve huysuzdu bu yüzden ailesi de dahi herkesle kavga ediyordu ! Üniversiteye geldiğin de yine kuyrukları Bade ve Selin peşine takılmışlardı. Kumsal'ın onlarla dalga geçtiklerini bilmiyorlardı. Kumsal sadece başı derde girdiğinde onları kullanarak kendini kurtarırdı.
Bade " Kumsal naber canım "
Kumsal " Bir rahat bırakın Bade .. Selin Bade'yi de al ve gidin başımdan"
Diyerek Bade'ye sert bir şekilde çıkıştığın da Kumsal'ın yanından ayrılmışlardı. "Salak şeyler " diyerek söylenen Kumsal önüne bakmadan hızlı adımlarla yürürken birine çarparak yere düşmüştü. Sinirliydi zaten bu onu daha da çok sinirlendi tam bağıracakken elini uzatan kişiye baktığında kendinden geçmişti.
" İlk görüşte aşk yoksa bu muydu ..? "