-11-

43 8 4
                                    


Ajunsă înapoi în biroul ei își ia jacheta și ne mai având ce face decide să plece . Odată ieșită pe porțile institutului observând cât de frumoasă este vremea în această dimineață și decide să facă o plimbare până la o cafenea ce o vizita destul de , des înainte .

Foarte fericită deoarece D.M decise să-i dea mână liberă în ce privește abordarea tratamentului , lui Nicolas nici nu observă cât de repede a și ajuns la cafenea . Se uită puțin în jur până observă o masă liberă și se așează la ea . În câteva clipe vine și o chelneriță luându-i comanda , ea cerând un cappuccino . 

Până când îi ajunge comanda se mai uită prin împrejurimi având ce să vadă deoarece cafeneaua era poziționată într-un bulevard foarte frumos și destul de aglomerat . Pe partea cealaltă era o înșiruire de diferite mici magazine majoritatea fiind de modă ,  o adevărată atracție pentru toate femeile . Odată ce , ceașca de cappuccino cu acea frumoasă inimă creată din lapte ia fost servită , Izabel îi mulțumește chelneriței și ia ceașca în mană înainte de a lua prima gură din ea suflă un aer rece printre buzele ei ce distruge acea creație după care servește și prima gură din el . 

După ce pune ceașca înapoi pe farfuriuță își îndreaptă privirea înapoi spre partea cealaltă  unde din start zărește un coafor și rămâne pentru câteva secunde cu privirea ațintită spre el . Mai ia o gură din cappuccino după care scote din geantă bani , îi pune sub ceașcă și pleacă ațintită spre acel coafor . 

Ajunsă în fața uși nu are nici un moment de ezitare înainte de a intra . Era un coafor micuț cu trei locuri pentru clienți dar foarte elegant . După ce își lasă geanta pe un scaun și jacheta o pune într-un cuier este norocoasă fiind un loc liber și nimeni la coadă . Se așează pe scaun iar imediat vine un bărbat cam de treizeci și un de ani cu o constituție firavă dar frumos și îngrijit ca un manechin . 

Bărbatul - Bună , cu ce aș putea fi de folos ?

Iz- Sinceră să fiu ,  nici eu nu știu pre bine .

- Dar vreau o schimbare , te voi lăsa pe tine să alegi.

B- Mă simt foarte onorat de încrederea ce mi-o acorzi . 

- Doriți o schimbare minoră sau ceva mai de impact . 

Iz- Cum am mai spus , totul rămâne la decizia ta . 

B- Ok, voi încerca să dau tot ce am mai bun .

Imediat ce au terminat de discutat bărbatul a început să își facă meseria și peste treizeci de minute după ce sa uitat în oglindă , Izabel a văzut o nouă persoană . Parul ei nu mai era lung rămânând doar de douăzeci și cinci de centimetri , îl adora , adora cum o făcea parcă o noua persoană nemaiavând de foarte mult timp o schimbare de look . Ia mulțumit din suflet acelui bărbat după care a ieșit din coafor parcă pășind pe noi nori de speranță .

Și-a dat seama că ea stabilise ca ședințele cu Nicolas să fie de la ora unsprezece , dar acum că a obținut permisiunea de al putea scoate în grădină , își scoate telefonul din geantă și sună la institut unde îi răspunde una din asistente, căreia îi zice că atunci când Nicolas se va trezi să îl anunțe că azi ședința va avea loc la ora noua în grădină și că vrea ca el să fie acolo înainte de ajungerea ei .

După ce a rezolvat și această problemă și fiind încă foarte energică se gândește doar că trebuie să se ducă acasă pentru a se odihni . Nu avea ea chef de somn dar înțelegea și voia să fie cât mai fresh când va sta fața în față cu el . 

Nu după mult timp ajunge și la apartamentul ei unde intră , se schimbă și  își pregătește un mic dejun din două ochiuri și o felie de pâine prăjită . După ce termină de mâncat și face un duș rapid se bagă în pat încercând să adoarmă . Are gândurile împrăștiate în mii de direcții dar ca de obicei fiind obișnuită cu asta le pierde pe toate într-un gând ce reprezintă un spațiu negru și nimic altceva așa reușind să adoarmă .

Având un somn liniștit și pătrunzător se trezește la ora opt atunci cânt alarma telefonului începe să sune  .  Se ridică din pat întinzându-se și ștergându-se un pic la ochi după care se duce la baie făcând un duș rapid după ce iese se schimbă într-o pereche de blugi stâmți și o cămașă albă își ia jacheta și ceva să mănânce în fugă  . Ajunsă în fața blocului face semn la un taxi care vine rapid și pleacă spre institut  . Odată ce a , ajuns intră uitându-se în jur dar ne văzându-l pe Nicolas întreabă unul din gardieni dacă știe ceva . Se liniștește după ce acesta îi spune că pacientul ei se afla în gradina din spate . Intra în institut unde se duce la biroul ei luându-și dosarul și ieșind pentru a începe ședința cu el . Dar după ce face primul pas îl vede pe el așezat la masă cu cătușe la picioare și mâini având  capul aplecat în jos . 

-----------------------

Pe Izabel o puteți vedea cum arată în melodia pe care am postato de la minutu 1:59 până la 3:18  Aș vrea și mar ajuta mult să aud păreri din partea voastră  despre carte , Izabel și Nicolas . 

Știu că sunt multe greșeli dar într-o zi mă voi ocupa de remedierea lor ;)

În ghearele discriminariiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum