Az anyja él, de válságos az állapota! És nagyon nagy szüksége lesz valakire aki ápolja, gondozza és segít neki a felépülésben.
-Értem természetesen amiben tudok segíteni fogok neki!
-Rendben, de ez kevés mert kb 1 évig nem fog tudni dolgozni. Valakinek muszáj lesz...
-Majd én segítek.-mondta ezt az apám.
-És mégis hogyan ideköltözöl?
-Nem Canadaban van egy nagy fahazám ott te is meg anyád is elférnétek. Plusz lenne ki előteremtse, azt a pénzt amit anyádre kell majd költenünk, hogy felépüljön. Jól mondom doktor úr?
-Igen, de most én magukra hogyom önöket, később találkozunk.
-Doktor úr meddig lesz anyám itt a kórházban?
-Amint észheztér.
-Köszönjük!
Egy kis idő múlva megjelent a legjobb barátom Angel. Nagyon örültem neki, hiszen egy barátra mindig szükség van, főleg az ilyen időszakokban! Tudta, hogy mivel dobhat fel gondolta, hogy most is jól fog jönni a kedvenc kávém, a karamellás.Hozott nekem egy bögre forró kávét, a kedvenchelyünkről.
-Hogy van anyád?
-Az orvosok azt mondták,hogy válságos az állapota, de felépülhet, de segíteni kell neki a felépüléshez. Én mondtam is,hogy segítek természetesen, de anyagilag még nem tudnám eltartani anyát és magamat.
-Értem és akkor most mi lesz?
-Hát nem tudom, valószínűleg apámhoz kell majd költöztünk, Canadaba!
-Dehát az rohadt messze van! Hogy fogunk majd beszélni,találkozni együtt kávét inni!
-Még én sem tudom! De tudod anya miatt muszáj lesz elköltöznünk.
-Amúgy ez milyen már, hogy a barátnőm be sem jött?
-Biztos nem tudott.
-Hát ez elég szomorú! Nagyon rosszul esett hiszen, a barátnőm és annyit sem csinált, hogy fel hívjon, és megkérdezze, hogy mi történt!
Szerintem ennek a kapcsolatnak vége lesz.
Szerintem megcsal! Tudod van az a focis csávó, szerintem vele. Te mit gondolsz erről?
-Hát nem tudom, akkor szakíts?
-Nem tudom szerintem is ez lesz most, felhívom!Egy kis idő múlva.
-Szia.-mondtam én!
-Szia drágám éppen nem érek rá .
-Anyámat elütötte egy autó!
-Juj na most megyek!
Miközben ezt mondta hallotam, hogy valaki van a háttérben egy fiú hangot. Ekkor már tudtam, hogy megcsal.2 nap múlva .
Ma találkoztam a barátnőmmel, azaz a volt barátnőmmel. Megmondtam neki, hogy nekem ez már nem megy, és hát szakítottunk. De igazából nem érdekelt, számomra most csak anyu felépülése számított!
Ma December 20.-án magához tért 3 napig volt eszméletlen. Ma tudtam is beszélni vele. Elvileg holnap már hazavihetem.
December 21 ma van itthon anya.
-Na milyen érzés újra ithon anya?
-Jó, nagyon jó!
-Ennek örülök! Most akkor mi lesz tényleg apához kell költöztünk?
-Igen attól tartok, hogy el kell költöztünk
-De anya itt éltem le lassan 15-16 évet, nem tudom az egyik pillanatról a másikra feladni mindezt, de érted muszáj leszek!
-Tudom kicsim, hogy ez nehéz, de csak értem próbáld megtenni.
-Rendben.
ESTÁS LEYENDO
Az erdő szívében
AventuraEgy 16 éves gyermek akinek teljesen megváltozik az élete egy nap alatt. Képes vagy eldobni az életedet az anyukádért!