7 år senere

22 3 0
                                    

Nå er jeg 23 år. Jeg har lært meg alt om hvordan man skal være en flink og ekte vampyr. *Ding* det var ringeklokka. "Hvem er det?" Sa jeg spydig. "Virkelig Amanda, det er meg, Malin!" Malin er bestevennen min som jeg fikk da jeg var 19 år, hun er den smarteste på hele skolen, vakker er hun også! "Hey! Jeg bare lurte på om jeg kunne henge med deg idag." Sa hun. Malin sa det på en måte sånn at det ikke gikk an å si nei. Hun kom inn, hang fra seg jakka, og la skoene på plass. Vi gikk opp på rommet mitt. "Du, det er noe som jeg ikke..-..." jeg ble avbrutt av at moren min kom inn døra. Hun lagde et sånt blikk som betydde at jeg måtte komme. "Amanda, jeg vet du er voksen, men du må ikke bite Malin, OK?" Jeg nikket bare. Jeg hadde ikke tenkt noe på det. Jeg gikk inn igjen, Malin lurte på hvorfor. Jeg sa ingenting. Etter vi hadde snakket en stund, la vi oss til å sove. Jeg våknet plutselig. Malin lå ved siden av og sov søtt. Uten å tenke over noen ting, bøyde jeg meg fremover å ga Malin et bitt. Det var et hardt bitt, så Malin våknet. "HVA VAR DET SOM SKJEDDE NÅ?!" Spurte Malin. "Jeg vet ikke." Hvisket jeg tilbake. På morgningen lagde mamma egg og bacon til frokost, det var en fin dag, solen skinte utenfor og alt var bare bra. Malin måtte gå hjem nå.

MALIN POV
Det føltes ut som om at jeg skulle smelte, solen skinte, det føltes ut som at jeg hadde blitt lik som en tomatsuppe, rød i kinna og varm. Jeg hørte at Amanda kom mot meg, hun dro meg inn til henne. "Jeg skal gå hjem!'sa jeg bestemt. Amanda så på meg med et trist blikk. "Men du kan ikke!" Hvisket Amanda. Nå er jeg redd, hva mener Amanda med at jeg ikke kan dra hjem?

NORMAL POV
Malin stirret skuffet på meg. "Ta det rolig!" Sa jeg. Malin la hodet litt annerledes å så på meg. "Vel, det er noe jeg må fortelle deg, det handler om det som skjedde i natt..."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 12, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

VampyrenWhere stories live. Discover now