S: Luno!
L: Ahoj Simóne. Co tu děláš?
S: Ty jsi mi lhala Luno! Přišel jsem si s tebou promluvit, ale teď mi je všechno jasné!
L: Já ti nelhala.
S: Takže Luno jaká je pravda? Chodíš s ním a proto jsi se semnou rozešla a nebo že už to mezi námi nebylo takové jako dřív?
L: Simóne no víš já, já, já chodím tady s Matteem. Žejo lásko.
M: Ano chodíme spolu.
S: Aha takže jsi mi lhala Luno!
L: Ne já mluvila pravdu. A stejně za dva dny odjíždím. Támhle jsou dveře Simóne už di pryč.!
S: Tak se měj Luno.Z pohledu Mattea
Když přišla Luna domů tak jsem byl zrovna v kuchyni. Začali jsme si povídat a nejednou mě objala. Já jsem se neudržel a políbil jsem jí. V té chvíly přišel nějaký kluk asi bývalí kluk Luny, a začal Luně říkat že mu lhala tak se obhájila tím že spolu chodíme. Já jí prostě miluju.M: Takže mi spolu chodíme?
L: Pokud budeš chtít.
M: Miluju tě Lunu. Do žádné jiné holky jsem se tak nezamiloval jenom do tebe.
L: Taky tě miluju. Já jsem zase necítila k Simónovy nic takového jako k tobě.
Políbili se.
L: A kam budu chodit do školy? Do stejné jako ty.
M: Ano ta škola se jmenuje Blake South College.
L: Jaký sport děláš nejradějí. Zpíváš?
M: Jezdím na bruslích a zpívám v Jam&Roller. A ty?
L: Já také bruslím a zpívám a taky jsem chodila do dramaťáku.
M: Po prázdninách si ve škole můžeš vybrat mezi dramaťákem nebo fotografováním. Já volím dramaťák.
L: Já také.
M: Zazpíváme si?
L: Ano moc ráda a co?
M: Qué más da?
L: Ta je moje nejlepší písnička.
M: Moje taky. Můžem?
L: Ano.
.........Kája
Dnes tu je nový díl. Doufám že se vám to zatím líbí.
Menší info: budu dávat 1 díl každý den. ( Hlavně záleží na tom jak to stihnu.). Ale díly nebudou vycházet o výkendu a možná ani nebudou od příštího pátku do neděle.
Mějte se hezky💖💕💞
ČTEŠ
Soy Luna- Lutteo{Pozastaveno-opravuje se}
De TodoLuna je obyčejná dívka která chodí ze Simonem.Matteo se zamiluje do Luny. Jednoho dne se její život změní. Ps: Ke každému dílu dám nějakou písničku ze SOY LUNY💕