New Life

1.9K 25 3
                                    

Ljubav..nikada nisam osetila to na svojoj koži bila sam sama  na svetu bez ikoga od svoje četvrte godine života.Nekada pomislim zašto ovaj život ima smisao, zašto se svi rađamo znajući da ćemo jednog dana umreti.Zašto osećamo ljubav ako znamo da će boleti.Sva ta pitanja bila su mi u glavi dok je moja prijateljica iz doma Alison pričala o nekakvom bendu.

"Barbara Lavigne"?!!! ubrzanim i strogim glasom prodrala se urednica i vlasnica ovaoga doma Meri.... "Da"  ? rekla sam svojim najlepšim glasom začuđeno.

"Možeš da pođeš zamnom,došla je žena koja će biti tvoj posvojitelj" rekla je Meri "Molim"? "O bože dete zar treba da ti ponavljam došla je žena koja će te..." "Da,da shvatila sam" rekla sam nekim glasom kao da mi je sve jedno ali nije, mali srčani me je strefijo dok sam razmišljala ko me je usvojio i zašto..

Ispred mene je stajala žena srednjih godina prelepih očiju i duge smeđe kose "Zdravo Barbara,ja sam Anne sigurno ti sada posle 17 pa još malo 18 godina nije jasno o čemu se radi" rekla je ona svojim nežnim glasom."Pa..u to možete sigurno biti uvereni" rekla sam ubedljivo "zapravo ja sam jako dobra ustvari bivša najbolja prijateljica tvoje majke" "Bivša"? "da,znaš ona..ona je preminula prošle godine,dok za tvog oca niko nije čuo.." "Ja,uhm..ne ne znam šta da kažem ja" "Ne moraš,usvojiću te jer sam joj obećala da ću se starati o tebi" "Hvala ti" rekla sam joj zagrlivši je****

"Nekoliko stvari moraš znati"rekla je ona uputivši se prema njenim kolima "Šta to"? rekla sam začudjeno "Ja imam sina i ćerku,možda mi nećeš verovati ali moj sin je član najpopularnijeg  boy banda"One Directon",Harry Styles" "To je lepo,nisam čula za njih"rekla sam dok se nisam suzdržila da pitam još jedno 1458448 pitanja "Živećeš sa njima u njihovoj vili,tako će ti biti bolje a i zabavnije,dobri su ti momci" "Dobro..." rekla sam tiho

"MOMCIIII"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! prodrala se Anne kao nikada do sad "SIĐITE,STIGLA JEEE" Sišli su sa stepenica 5 predivnih momaka *______*

"Liam" rekao je nežnim glasom,"drago mi je Barbara"                                                                                     "Louis,da li voliš mrkve"  rekao je nekim uzbuđenim glasom "Barbara,da volim ih" "Joj super,već si mi draga" rekao je on onako sav radostan "Ja sam Niall" "Drago mi je Barbara" rekla sam tiho "Ja sam Zayn,imaš kojim slučajem ogledalo"? rekao je dečko crne kose "Barbara,imam ali je u koferu" "Harry,drago mi je lepotice" rekao ja prelep dečko loknaste kose i zelenih očiju koje su ostavile veliki utisak na mene,ispružio mi je crvenu ružu "Barbara,drago mi je,inače obožavam ruže" rekla sam sa najlepšim osmehom...

" Momcii"  prodrala sam se budeći ih sa lončićima "Ughhh,Barb prekini" Rekao je Liam "Šta se dešava" niall reče čudnim glasom "Niall,ustaj palačinke" "LETIMM".Kada smo dorčkovali zezali smo se,prošlo je mesec dana od kad sam došla i sve se promenilo..."Ej ljudi idem ja sa Kendall u šetnju,pa u restoran" rekao je Harry srećnim glasom.

Bila sam tužna,ne znajući sam se zaljubila u Harryija i jedna suza se slila niz moj obraz... Harry je to primetio izgleda "Barbi dođi časkom nasamo imam nešto da ti kažem" rekao je tužnim glasom...                                                                      

New Life Where stories live. Discover now