part 4

381 18 3
                                    

"Barbara,ja ne znam šta da ti kažem,presrećan sam zaljubljen sam u tebe još kada si došla kod nas" rekao je on sa najlepšim osmehom do sada.Oh bože kako je divan,prišao mi je i zavrtio me poljubivši me.Ima usne sa ukusom jagoda,posle toga samo sam se nasmejala i zagrizla usnu.

Budim se u krevetu,glava mi puca i u košulji sam plave boje šta se do đavola desilo.U mom razmišjanju prekinuo me je Nailov glas "Dobro jutro jubavi" i dao mi jedan poslužavnik sa palačinkama "Neko nam je bio radan" rekla sam sa smeškom "Ti to meni pa ja sam uvek takav prema osobi koju volim" "Awwwwww" srce je malo. "Rećićemo im za nas" pitao je on sa nedostatkom sreće u glasu "Da,da naravno" rekla sam i razmišljala sam o tome šta se sve desilo u ovih mesec ipo dana.Da vidimo bila sam u domu,usvojila me je Anne,živim sa 1D grupom,volela sam Harryia i sada obožavam Naila i u srećnoj smo vezi oh bože pričam ko da smo godinama u vezi.

"Alooo,vuhu Barbii BARBARA" zadrao se Naill i prekinuo moje razmišjanje OPET hah. "Da,ajde oblači se" samo sam klimnula i obukla trenerke sa betmenovim znacima i betmenovu bluzu.Silazili smo polako niz stepenice.

"Dobro jutro judii" rekli smo ja i Naill u isto vreme "Nije toliko" rekao je Harry "Šta je pa njemu" komentarisala sam "Ma pusti ga raskinuo sa Svećicom" samo sam klimnula "Ja i Barb imamo nešto da vam kažemo" prekinuo je tišinu u kuhinji Naill "u vezi smo" <3 rekao o je on sa divnim osmehom i zagrlio me."OPAA" svi su počeli a jedino je Harry bio utučen i prebledeo kad je to čuo i poslednje čega se sećam je lupjenje vratima.

Eto ga i 4 deooo :-))

New Life Where stories live. Discover now