change-part 2

462 20 4
                                    

"Hej Barb" rekao je Harry tihim tonom kao da nešto nije uredu,pa kako bi i moglo da bude zaljubila sam se u njega. "ugh..da"? "da li..da li ti možda,zašto si ispustila suzu"? pitao je on ne dovršivši svoju rečenicu,"Ugh,ma ništa Harry ja..ja ma ništa bitno" rekla sam promuklim glasom.."Da li..da li ti se možda ja sviđam,mislim bez uvrede ali ja ne osećam ništa prema tebi i volim Kendall,a i ti mi dođeš kao sestra" ,ostala sam začudjena na njegovu rečenicu,šta da mu sad kažem istinu ili on on nju voli a ja sam niko i ništa boli me,"sviđao si mi se ali tojest sviđaš mi se i boli me kada gledam tebe i Kendall srećne jednostavno ne znam,zaljubljena sam u tebe Hari" ostao je začudjen i ljut.."ALI JA TE NE VOLIM BARBARA,VOLIM IZ SVEG SRCA KENDALL" ,izašao je ljut a ja... ja sam samo pala i osećala suze,vrele suze kako se spuštaju niz moje obraze.Ustala sam i ušla u svoju sobu cepajući i bacajući sve stvari,dobila sam napad besa tako je bilo uvek kada se naljutim na nekog plakala sam iz svek glasa i pitala se zaš to ona..zašto me ne voli" 

Posle sat ili dva osetila sam kako se budim iz kreveta? dok je Naill sedeo pored mene sa zabrinutim licem "Naill,šta se desilo" "Imala si napad besa,ti voliš Harryja zar ne,dok on voli onu Kendall"? "Volim ga više od sebe Naill" "Mogu li da ti dam savet"? pitao me je on glasom kao da je nešto naumijo "Dokaži mu da te ne boli,dokaži mu da možeš da se boriš,radi ono što voliš,promeni se Barbara",dok sam ga slušala shvatila sam da je možda upravu možda treba da upozna mene kakvu niko nije onu lošu i bezosećajnu Barbarinu stranu,brzo sam ustala iz kreveta i obukla se i izašla sam.Otišla sam do šoping centra i kupila brdo haljina i cipela.Zatim sam otišla do frizera,ofarbaću se u plavo istaći će moje oči i skrati ću kosu do ramena frizerka ela sa tim,izgledala sam hmm bolje nego ikada,onda sam pozvala momke preko telefona da se nađemo u klubu "Sparks" i složili su se,nisu bili kući već u studiju a ja sam se uvukla u usku crnu haljihu našminkala sam se i izgledala bolje nego ikad sa sigurnošću sam hodala gradom dok su se momci okretali zamnom.

Stigla sam do kluda,iz daljine sam videla momke naravno tu su bile i devojke uhm i Kendall.Ja sam u inat Harryiu potrčala prema Naillu i zagrlila ga najače do sad,"Barbi"? pitao me je on začudjeno moj osmeh zajedno sa rupicama je blistao i samo sam klimnula i podigla glavu "Da,Naill" svi su bili začudjeni i govorili mi kako izgledam extra i da bi za promenu  moglo da bude ovako češće.Na red je bio da upoznam SVEĆICU(Kendall-.-) i došla sam do nje sa podignutom glavom  zagrlila je a ona se samo nasmejala,Harry me je gledao kao nenormalnu "Ja sam Barbara,ti mora da si Kendall,baš si slatka"rekla sam svojim slatkim glasom podignute glave,"Ne koliko i ti predivna si,imaš prelepe plave oči i divnu haljinu"rekla je ona svojim piskutavim zečijim glasom "Hah,hvala ti draga" rekla sam ponosno podižući glavu

"Ajmo na zabavu" rekla sam i trčaćim korakom ušla u klub i već na ulazu prišlo mi je desetak momaka a ja sam se samo zadovoljno smeškala 

New Life Where stories live. Discover now