part 6

342 10 0
                                    

(IZVINJAVAM SE ŠTO JUČE NISAM NAPISALA 6 NASTAVAK,ŠKOLA I UČENJE PA GA EVO SAD PIŠEM)

Oh moj bože rekla sam to na glas Niallu sam rekla da volim  Harryija,ja sam budala volim ženskaroša a Niall je takva duša,joj.Razmišljala sam sagnute glave u ležećem položaju dok su me  prekinule vrele kapljice koje sa osetila na svom kolenu.To je bio Niall on plače zbog...zbog mene.Pogledala sam ga jedva u oči koje su postajale tamne i ljute na mene pretpostavljam,on se samo smrštio.

"Znaš šta?!,nije me briga" gledala sam ga sa čuđenjem "TI SE POIGRAVAŠ,SA SVIMA OVDE OČITO PRVO VOLIŠ HARRYJA MOG NAJBOLJEG DRUGA ALI ON VOLI KENDALL,STUPIŠ U VEZU SAMNOM,POKAŽEM TI KOLIKO TE VOLIM,DAJEM TI SVE ALI TI IDALJE VOLIŠ NJEGA.JADNA SI,NE ZASLUŽUJEŠ NIKOGA.TREBAŠ DA BUDEŠ SAMA NA SVETU I NIKOG NEĆEŠ VIŠE NI DA POVREDIŠ TAKO.MISLIO SAM DA SI DRUGAČIJA BARBARA  ALI TI SI NIKO I NIŠTA OD SAD PA NA DALJE ZA MENE,ZAPAMTI VOLEO SAM TE." Naill se već drao,i samo izašao a ostali su popadali jer su verovatno celo vreme presluškivali,zalupio je vrata a ja sam ponovo počela da plačem.Bol.Zabila sam glavu u jastuk.

Nekoliko sati kasnije otišla sam do ormara i uzela sve stvari i strpala ih  u kofer.Razmišljala sam,ići ću negde daleko gde nikoga neće povrediti,ostao je još Harry on se nije vratio još verovatno je ono bio naš poslednji razgovor.Više ga nikad neću videti ali volim ga,uvek ću.

Izašla sam tako da me niko ne vidi hodala sam praznim ulicama i naletela na jednu vrlo poznatu plažu i odlučila da tamo sednem i gledam zalazak sa sve koferima XD.Pitala sam se šta li sada Harry radi,da li je u klubu ili nekom kafiću i našao neku drugu devojku,pitala sam se kako je Naill i razmišljala o tome kako sam mu slomila srce.

"Hej,ti" čula sam dobro poznati hrapav glas. "Harry ?" ,ti si još ovde"? "Huh,gde bih drugo bio ovo je moje omiljeno mesto"."Zašto imaš kofere,šta se zaboga desilo" pitao je on "Slomila sam još jedno srce,raskinula sam sa Niallom" "Zaboga,zašto" pitao je on i pravio se kao da se ništa izmedju nas nije desilo."Zbog tebe"  rekla sam i izdahnula "Šta"?! "Zbog tebe Harry,nije mi žao što sam te upoznala,nije mi žao što sam te gledala sa Kendall,nie mi žao što sam te gledala pijanog kako se vucaraš,ali najviše mi nije žao zato što sam shvatila nešto,shvatila sam da te VOLIM" rekla sam u jednom dahu i iščekivala njegov odgovor.

New Life Место, где живут истории. Откройте их для себя