Taehyung içeri girdiğinde Yoongi elindeki kâğıtlarla uğraşıyordu.
Taehyung kısa bir öksürükten sonra
"Beni çağırmışsınız Bay Min"
"Evet Taehyung seninle bir şey konuşmak istiyorum. Şuraya otur lütfen. "
"Duyduğuma göre bu okulda ingilizcesi iyi olan biriymissin. Eğer önünüzde olan gireceğiniz sınavdan ingilizce de bütün soruları tam yapar isen Amerikada istediğin bir üniversiteye burslu olarak girme imkanın var devlet size burs veriyor .Bunu düşünerekten senin ingilizce seviyeni ölçmek için ufak bir sınav yapmak istiyorum kabul edersen. Eğer kabul edersen ve sınavımdan iyi bir not alırsan sana özel ingilizce dersi vermek istiyorum.Ne dersin? "
Taehyung bu duydukları karşısında şaşırmıştı ve aşırı sevinmisti.
Zaten başından beri böyle bir şey istiyordu.
Normal derslerle arası iyi değildi ama ingilizce onun icin ayrı bir şeydi onu ders olarak görmez ve eğlenerek çalışırdı ve şu ana kadar bu okulda girdiği bütün ingilizce sınavlarında okuldaki en yüksek puanı almıştı.
"Evet çok isterim. Sınavı ne zaman yapacaksınız? "
"Hemen şimdi. "
diyip Yoongi Taehyung'un önüne 3 sayfa kağıt koymuştu
ona gülümseyip "zamanın başladı başarılar" diyip gülümsemisti.
Taehyung ilk başta ne olduğunu anlamasa da hemen ayak uydurup kağıt ve kalemi alıp sorulara bakmaya koyuldu.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
"Teşekkürler"
" Sonucu sana bugün bildiririm. çıkışta yanımda uğra. "
"Tamam"
Taehyung Yoonginin yanından çıktıktan sonra onun yanındayken içimden yaptığı sevinç danslarını şimdi dışından yapıyordu.
Bu mutlulukla sınıfa girmeyi es geçip kapıdan matematik hocasının olduğu sınıfa fuck diyerek geçti ve kantine doğru yürümeye koyuldu.
Kantine gidip bir tost ve meyve suyu alarak onları yemeye başladı.
Telefonuna gelen bildirim sesi ile irkildi.
jjchim: Çok mutlu görünüyorsun.Sebebini öğrenebilir miyim?
taetae: sen bizim okulda mısın?
taetae: ve beni mi gözetliyorsun.
taetae: neyse bugün mutluyum. Mutluluğumu bozamazsın. Bay Min bana bir teklif sundu.
jjchim: Bay Min mi? Ne teklifi?
taetae: Bana bir sınav yaptı ve eğer o sınavdan geçersem bana özel ders verebileceğini söyledi.
jjchim: sen ciddi misin?
taetae: Evet
jjchim: Tamam
Taehyung karşıdaki yabancının bozulduğunu hissetti ama kurcalamadı.
Tam telefonunu cebine soktuğu an zil çaldı.
Zil çalar çalmaz Jungkook yanında bitmişti.
"TAEEEEEEE!"
"Efendim"
"Ne dedi o adam sana?"
"Sanane"
"Tae ciddi misin? Lütfen"
"Bir gecelik vermem için ne kadar istediğimi sordu"
"NnnEeeee???"
"Benim Yoongim öyle bir şey yapmaz tamam mı"
Jungkook'un bağırmasıyla herkes onların masasına bakmaya başlamıştı.
"Kapa ceneni gerzek"
"Ne oldu anlat işte"
"Yoongicigim bana özel ders teklif etti."
"NE?"
"Niye sana?"
"Niye sana var da bana yok?"
"Ne özel dersi hem?"
"Salak sussan anlatacağım"
"Hani şimdi benim İngilizcem iyi ya o yüzden bana özel ders verebileceğini söyledi eger hazırladığı sınavı geçersem. "
"Benim de ingilizcem iyi niye sana var da bana yok"
"Böyle vaziyetin icine soxam"
"Senin mi ingilizcen iyi daha sayıları bilmiyorsun lan. 6 sayısını sorsam hepsini parmakların ile sayıp öyle cevap veriyorsun"
"Niye dalga geçiyorsun ki"
"Kalbimi kırdın aşkım. "
O sırada zil çalmıştı.
Taehyung Jungkook'u kolundan tutarak yukarı çıkartmaya başladı.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Bütün dersler bitmişti.
Taehyung ve arkasına Sülük gibi yapışan Kook ile birlikte öğretmenler odasına gidiyordu.
Taehyung her ne kadar Jungkook dan kurtulmaya çalışsa bile Kook ona Koala tarzı yapışmıştı.
Tam öğretmenler odasının önüne geldiklerinde Yoongi çıkmıştı ve Taehyung'a bakarak gülümsemişti.
Kook ise o ikisine gebertecekmis gibi bakıyordu.
Yoongi sonunda" Hafta içi veya 1-2 kere ve hafta sonu 1 kere buluşuruz. Yer benim evim veya bir kafe olabilir. Bunları konuşuruz bu hafta sonu okulun karşısındaki kafede buluşup konuşalım. Ama yanlız gelirsen daha iyi olur. Benim şimdi çıkmam lazım görüşürüz" diyip Taehyung'a konuşması için bir fırsat vermeden oradan ayrılmıştı
Arkasında mutluluktan dört köşe olmuş bir Taehyung ve sinirden kızarmış bir Jungkook bırakarak ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my "TEACHER" / VMin
FanfictionYanıma geldi ve tahrik edici bir sesle kulağıma fısıldadı' Öğretmenin olmam seni sevmemem manasına gelmez PARK Taehyung.' Vmin Yan coupler: YoonKook/Namjin