B-1

30 2 2
                                    

                                                                                                                                                                       İYİ OKUMALAR....☺☺☺

İşte bir günü daha devirdik,tam 18 senedir bu yetimhanedeyim, ama artık yarından sonra ki gün kurtulucam bu yetimhaneden,elifte yani en yakın arkadaşım benden iki ay büyük olduğu için çoktan yetimhaneden çıktı bile,yaklaşık bir senedir erenle sevgililer,elif yetimhaneden çıkıp direk eniştim olan erenin evine gitti,bana orda yaşadıkları maceraları anlattıkça bende sabırsızlanıp hemen burdan gitmek istiyorum,oraya gidince dört kişi olucaz yani eren,elif,serdar ve ben, elifle eren sevgiliyken biz serdarla boş boş ortalarda dolanıyoruz,ah bizim şu grup,hepsini çok seviyorum,hepsi ayrı eğlenceli insanlar,şimdi ise çok yorgunum çünkü bizim çatlak yetimhane müdürü yüzünden tüm yetimhaneye temizledim neden diye sorarsanız yetimhaneden bir belayı temizlemeye çalıştım herneyse şimdi size ilk kavgamdan bahsedip te ilk bölümde yormıyım,saate baktığımda ise çoktan gece yarısı olduğunu gördüm,hadi hayırlısı.....

Gözlerimi açtığımda karşımda beni izleyen bir adet elif görmemle çığlığı basmak bir oldu

"Ne dikiliyon lan başımda ödüm koptu"

"Hadi zeyno kalk"

Elif her sabah hatta sabah demiyorum nerdeyse karanlıkta yurda gelir beni uyandırır yani gitti gideli

"Ok,baby"

"Ok baby diyosunda hâlâ hor hor uyuyorsun gözümün önünde"

"Nerden çıkardın"

"Sence ,kızım gözlerin kapalı"

Hemen gözlerimi açıp"hani"dedim

"Bak ya!" diyip kolumu cimcikledi

Kolumu kurtarıp"ne cimciriyon kız kalktım"

"Hadi hadi hadi hadi" birden deli gibi üstümde zıplamaya başladı

"Ulan ben hâlâ uyanamadım sen sabah sabah bu enerjiyi nerden buluyon"

Bana göz kırpınca anladım

"Ha faşna fişno hesapları diyorsun" dediğimde kolumu yine cimcikledi

"Sana ne eniştenle aramdaki şeyden"

"Öf be! Sürekli cimcikliyosun hem yalanmı lan gittin gideli ağzın sürekli kulaklarında,bide bana bak ya la"

"Noldu kız kudurdunmu,yoksa koca mı istiyordu canın"

"He bebeğim o yüzden geçen bana bulduğun meteoru dövecektim"

"Harbi lan gelmeseydim kolunu kırıyodun çocuğun,hem sen ne istedim o gül gibi çocuktan"

"Ben isteyerek yapmadım onun canı biraz dayak çekmiş,kızım manyak misin herşey dış görünüş değil sapığın tepkiydi,zaten bende o anlamda demedim biran önce yarın olsa da bende gelsem yanınıza canım sıkılıyo"

"Geleceksin zeyno iki ay sabreddin bir gün daha sabret,neyse geç kalıcaz kaldır o koca götünü"

"Ok baby!"

*****************************

"Sonunda zeyno sonunda geldik"

"Abartma istersen elif"

Okula geldiğimizde Burak beni görür görmez yanıma gelmeye başladı

"Ooo gelene bak,neyse ben kaçtım"

"Elif hay-,hay ben senin"

Size burağı tanıtıyım,geçen seneki manita,şimdi ne âlâka diye sorarsanız
Bu fok balığı görmüş köpek peşimi bırakmıyor

"Günaydın"diyip direk giriş bölümünü başlattı,bende isteksiz bir şekilde günaydın diyip onu orda bırakıp hızla okula girdim,tanıtmam yarım kaldı bu Burak şerefsizi okulun en havalı çocuğu,valla böyle çocuğu niye bıraktın diye kızmayın,maymunun çocuğu beni cin çarpığına benzeyen eteği minicik olan erkeklerin salyalarını akıttığı ama benim gördüğümde deliye döndüğüm okuldaki çoğu ilişkiyi bozan bir derya kaltağıyla aldattı,ben ve aldatılmak,kusura bakmayın benim ilişkime ikinci bir kız girerse onu doğduğuna pişman ederim,sanırım ettimde,ikisinide kovaladım hatta elimde sopayla ama onlar benim elimden kaçamaz,en sonunda ikisini de yakalayıp tuvalette sıkıştırdım ve bi güzel patakladım.

Şimdide çoğu kızın ölüp bittiği her yerde karşılarına çıkıp saldırıya uğrayan o meteor benim peşimden koşuyor,niye beni aldattıktan sonra tekrar beni istiyor?
Ben size cevabı kısa ve net bir şekilde söyliyim işte neymiş efendim bu kızgın hallerin çokmu seksiymiş işte efendim çok mu etkiliymiş neymiş,lan mal değneği ben istermiyim daha seni,evet istemediğimi söylemedim çünkü açık açık söyliyim hâla sinirim geçmedi ve onun bana deli divane olup da benim ona pas vermemek beni daha mutlu ediyor,eh azda olsa kızgınlığımı böyle gidermeye çalışıyorum bende yani inceden intikam alıyorum.

Valla o buna az bile,sınıfa girdiğimde elif yine geçmiş köşesine telefona bakıp mal mal gülüyor,ulan tamam güzel bir ilişkiniz varda gözümüze gözümüze sokmasanız sonuçta olan var olmayan var dimi

"Ooo hanımefendi bakıyorum da yine kapılmışsınız büyünüze"

"Tabi ki ya şuna bak,çok tatlı benim sevgilim" diyip telefondaki erenin resmini Şapur şupur öpmeye başladı

"Elif tamam yeter bırak erenle ve telefonla ilişkini"

"Zeyno sana birşey söyliyim mi şu dünyada bir telefonumu birde ereni çok seviyorum"

"Yazıklar olsun beni sevmiyormusun,,çok kırıldım elif"
Ben elife dudağımı büzmüş bir şekilde bakarken birden saçımı okşamaya başladı

"Oy anan seni hiç sevmezmi yavrum ,çocuğum anan sana kurban"

O bana ana rolü yaparken birden kahkaha atmaya başladık....

3 GÜN ÖNCE...
UMUT'DAN

"Umut abi hakan baba çağırıyor"

"Tamam geliyorum"

Ayağa kalkıp odanın çıkışına doğru yürümeye başladım,evin içinde ki asansöre binip ikinci kata indim,çalışma odalarıyla dolu olan katta hakan babanın odasına doğru yürümeye başladım, kapıyı tıklattım ve beklediğim gel sesinden sonra odaya girdim,yine konsey toplanmış yani bizim grup.

"Geç oğlum" diyip eliyle koca masanın önündeki tekli deri koltuğu gösterdi,kafamı tamam anlamında sallayıp koltuğa oturdum.

"Şimdi nasıl başlayacağımı bilmiyorum fakat zaman geldi"

Hakan babanın cümlesinden sonra gül anne heyecanla yerinde kıpraşmaya başladı.

"Ne zamanı baba"

Emirde sabırsız bir çocuk olduğu için hemen atladı

"Bende size şimdi onu anlatacağım,size bahsettiğim kızım var ya"

"E-evet baba"

Ali kekeleyince hakan baba gülmeye başladı.

"Evet oğlum kız kardeşini o cehennemden sökme zamanı geldi"

Ali evi inletecek derecede böğürüp gül anneye sarıldı,herkes kalkıp birbirine sarılmaya başladı fakat bana onların bu neşesi boşa geldi,yine her zamanki gibi göz devirdim,evin huysuzu olarak adlandırılan bana baktılar ama ben haklı olduğumu bildiğim için lâflarımı esirgemeden neşelerini kursaklarında bıraktım.

"Üzgünüm ama kız sizi görünce boynunuza atlamayacak"

Herkesin bana bakan aptal suratlarıyla geride bırakıp odadan çıktım..

                                       VOTE ATMAYI UNUTMAYIN...😋😋😋

SAKLAMBAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin