UMUT'DAN
"Üzgünüm ama kız sizi görünce boynunuza atlamayacak"
Herkesin bana bakan aptal suratlarıyla geride bırakıp odadan çıktım.
Çok saçma,aynı şey benim başıma gelse böyle saçma sapan şey yüzünden bırakan anne babamı asla affetmezdim,zaten kızın affedeceği varsa bile babasının bir mafya babası olduğunu öğrenince korkudan geleceğini hiç zannetmiyorum,benim bile etrafımdaki kızlar hep bana şımarıklık yapıyor sanki onlara deli divane aşık olacakmışım gibi,benim istediğim olgun bulduğum kızlarda ilk başta istiyorlar sonuçta hangi kız istemez şirketi olan bir adam ama ikinci mesleğim olan mafyalık hayatımı karartmama yetiyoda artıyor bile,anlayacağınız yanlızlıktan sıkıldım.
"Umut"
Bana bağıran emirin sesiyle asansörün önünde durdum.
"Emir işim var"
"Odaya gidip yatacağını biliyorum"
"Güzel işte ne işim olacağını da biliyorsun" diyip asansöre bindim,benimle birlikte emirde asansöre binince seslice nefesimi dışarı verip göz devirdim
"Oğlum regl döneminmi geldi,ne bu yine huysuz haller,niye yaralarına tuz basıyorsun"
"Emir bilir misin bir söz vardır gerçekler acıdır diye bende fazla ümitlenmesinler diye gerçekleri dile getirdim" odaya girip kendimi yatağa attım
"O gerçeklerin herkes farkında,onlarda bilincinde ama sen şu dilini bir tut,hem belki öyle olmayacak belki kız boyunlarına atlayacak"
"Kendinizi kandırmayın,kendini o kız yerine bir koy hangi kız saçma birşey uğruna bırakıldıktan sonra atlar boynuna birde babası mafya, emin ol kız korkacak"
"Umut benden bir kız olmamı mı istiyorsun,cık cık cık yazıklar olsun"
"Hadi ama emir kaytarma sende farkındasın"
Emir sıkıntıyla öfleyip"allah yardımcıları olsun"diyip yüzünü sıvazladı
"Çık odamdan erkenden uyumak istiyorum"
"Yedik odanı dimi"
Odanın çıkışına doğru ilerlerken"yallah"diyip yastık fırlattım...
***********************************
Akşam yemeğinde herkesi yine bekletmiş olucam ki emir açlıktan kaşığını tabakta yemek varmış gibi daldırıp ağzına götürürken kızlar yemekleri gözleriyle yiyor,onlarda beni görünce homurdanarak isyan ettiler,ben oturunca kızlar böreklere gömülürken aliyle emir salata tabağını çekiştirmeye başladı,hakan babayla gül anne bu halimize gülerken bende önümdeki çorbayı yemeye başladım,bu evin ahalisi de bir başka, sabahki dediğim lafa rağmen kimse bana küsmemiş darılmamıştı,en sevdiğim yönleri de bu,yine kavgalı gürültülü bir yemek yedikten sonra hepimiz salona geçip kendimizi koltuklara attık,yanlız yemek kavgasıda daha beter,allah kimseyi aç bırakmasın özelliklede bizim evin ahalisini valla açlıktan birbirlerini yerler,size garantisini bile veririm,kahvelerimizi beklerken hakan babanın bana seslenmesiyle kafamı telefondan kaldırdım,bende merak etmiştim cezam ne zaman gelecek diye,hakan babanın bazı kuralları vardır ve ben sabahki terbiyesizliğimle altın kuralı çiğnedim,bunu tüm evin ahalisine karşı uygular.
"Evet umutcum nasıl bir ceza versek"
"Bence çiftlikteki ahırı temizletelim" emirin atlamasıyla kafasına şaplak geçirdim,yaptığım şeye ali anırarak hatta kızlar bile anırarak gülerken tek gülmeyen şeydaydı,sonuçta sevgilisine vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLAMBAÇ
RomanceHayatıyla saklambaç oynayan bir kız.... Hayatının peşinden koşsa hayatı ondan kaçar, Hayatı onun peşinden koşsa farkında olmadan o kaçar...